بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
تدبیر24 :  مهلت ثبت نام و ارسال فیلم به دبیرخانه این جشنواره به دلیل استقبال بی نظیر فیلمسازان تمدید شد و علاقمندان می توانند تا دهم اردیبهشت ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و ارج نهادن به رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعان حرم نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم را در قالب آثار فیلم مستند، کلیپ و نماهنگ برگزار می‌کند.

بخش های مختلف این جشنواره شامل ترسیم چهره زیبای شهدای مدافع حرم، نمایش چهره گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست‌ها نظیر آمریکا، ترکیه، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان، نقش ایران و حزب‌الله در محور مقاومت، نقش تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در هدایت محور مقاومت است.

شایان ذکر است؛ این جشنواره میزبان تمامی آثار با موضوع مقاومت و دفاع از حرم است و به طور ویژه از فیلم‌های با موضوع شهدای مدافع حرم تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری حمید یادروج در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی 5 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود. فیلمسازان تا 10 اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها