بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۶۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
بايد از فرصت دور دوم انتخابات براي ايجاد مجلسي آينده نگر، كارآمد ودغدغه مند بهره برد و به پاي صندوق‌هاي راي آمد،
تدبیر24 :حسين‌كاشفي-اصلاح‌طلبان بارها به حياتي بودن دور دوم انتخابات به عنوان يك گام بزرگ و اساسي جهت حل و فصل مشكلات و ايجاد ثبات و آرامش در كشور اشاره كرده اند. از اين رو بايد از فرصت دور دوم انتخابات براي ايجاد مجلسي آينده نگر، كارآمد ودغدغه مند بهره برد و به پاي صندوق‌هاي راي آمد، چراكه عدم حضور مردم بر پاي صندوق‌هاي راي در مرحله دوم تعبيري را در ميان تندروها به وجود خواهد آورد و آن‌هم برداشت مخالفان دولت وتندروها از عدم حضور مردم به پاي صندوق‌هاي راي در حوزه ‌هاي انتخابيه به مفهوم مخالفت آنها با دولت روحاني و بازگشت هواداران احمدي‌نژاد به مجلس است كه البته علاوه بر آن همه تلاش‌هاي اصلاح‌طلبان و هواداران روحاني را براي ايجاد مجلسي معتدل و به دور از تندروي را به زوال برده و آن را بي‌نتيجه خواهد كرد. چراكه از هم‌اكنون تقريبا با گام نهادن به مرحله دوم جوسازي‌هاي بسيار تندي عليه دولت شكل گرفته تا مردم را از راي به حاميان روحاني مايوس سازد. در دور نخست اطلاع‌رساني‌هاي بسيار موثري در همه استان‌ها و حتي فضاي مجازي صورت گرفت و منجر به استقبال مردم از انتخابات شد، چراكه آنها امروز اين مساله را به خوبي دريافته‌اند كه عده‌اي با ايجاد ياس در ميان مردم، منصرف ساختن آنها از پاي صندوق‌هاي راي و جمع آوري آرا براي رئيس دولت دهم و در نهايت به دنبال بازگشت مجدد جو و فضاي سياسي دوره احمدي‌نژاد هستند. از اين رو قطعا اجازه نخواهند داد كه شرايط به نفع جريان تندرو رقم بخورد. مردم امروز خواهان سرو سامان يافتن امور اقتصادي و ايجاد ثبات و آرامش در فضاي سياسي و اقتصادي كشور هستند به همين علت برخلاف انتظار تندروها جريان‌هاي اجتماعي در حوزه‌هاي انتخابيه آراي خود را به اصلاحات واعتدالیون داده و يك‌بار ديگر حماسه تاريخي هفتم اسفند را تكرار خواهند كرد. در حقيقت انتظار مي‌رود كه شور و شوق و احساس مسئوليت انتخابات هفتم اسفند ماه يك‌بار در انتخابات ارديبهشت ماه تكرار شود. همانطور كه رئيس دولت اصلاحات و رئيس مجمع تشخیص مصلحت نظام آيت ا... هاشمي بارها تاكيد كردند مردم بايد از حق طبيعي خود براي آمدن به پاي صندوق راي بهره ببرند. به همه اصلاح‌طلبان در شهرهاي مورد رقابت توصيه شده است كه از همه توان و ظرفيت خود مانند ايراد سخنراني و اطلاع‌رساني براي ترغیب مردم به پاي صندوق‌ها بهره برده و فرصت موجود را از دست ندهند. بنابراين نبايد اين تصور به ميان بيايد كه مرحله دوم از مرحله اول سهل‌تر و مرحله نخست پايان راه اصلاح‌طلبان و هواداران آنها بوده است. به همين علت انتظار مي‌رود كه مردم براي تكميل پروژه انتخابات ۹۴ به پاي صندوق‌هاي راي بيايند تا شاهد برآمدن مجلسي حداكثري با حضور اصلاح‌طلبان باشيم. گرچه در دور نخست نيز اين تصور در ميان جبهه مخالف وجود داشت كه مردم صحنه را به نفع آنها خالي خواهند كرد اما برعكس مردم آمدند و حماسه ديگري خلق كرده و شور و نشاط فراواني به فضا بخشيدند، آنها آمدند و نشان دادند كه خواهان تغيير و آرامش بوده و از فضاي موجود در دولت روحاني راضي هستند. اين‌بار هم برخلاف انتظار تندروها به صحنه خواهند آمد و پروژه انتخاباتي ۹۴ را به بهترين شكل ممكن با نتيجه‌اي مطلوب به پایان خواهند رساند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها