بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
تدبیر24 :روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: مدیریت فیس‌بوک هنوز هیچ توضیحی در مورد علت و انگیزه بستن یا حذف این صفحات نداده است. شبکه المیادین با اعلام خارج شدن صفحه فیس‌بوک خود از دسترس، از کاربرانش خواست برای دستیابی به خبرهای این شبکه به توئیتر و همچنین تلگرام مراجعه کنند.

به نوشته این روزنامه، این اقدام در شرایطی صورت گرفته است که صفحات گروه‌های تروریستی خطرناکی مانند داعش، جبهه النصره و جیش‌الاسلام در فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی مشغول فعالیت هستند و با آزادی کامل به تبلیغات و انتشار فیلم و عکس از صحنه‌های کشتار مردم و سر بریدن افراد بی‌گناه ادامه می‌دهند.
برچسب ها: تدبیر24 ، فیسبوک ، سوریه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها