بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تدبیر24 :علی مطهری منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایش هم اندیشی اصلاح طلبان حضور یافت و پس از ساعاتی به نشست هم اندیشی اصولگرایان و مستقلین با علی لاریجانی و آیت الله موحدی کرمانی ملحق شد.

به گزارش تدبیر24، این منتخب مردم تهران در خصوص رئیس مجلس آینده اظهار داشت: از بین آقای لاریجانی یا عارف هر کدام رئیس شوند، خوب است در واقع هر دو خوب هستند.

وی در باره حضور مینو خالقی در همایش اصلاح طلبان و عدم حضور وی در نشست امروز منتخبین گفت: روابط عمومی مجلس به عنوان یک نهاد قانونی باید براساس لیست وزرات کشور از منتخبین مجلس دعوت می‌کردند که چون اسم وی در لیست وزارت کشور نبود، خود به خود دعوت نشدند اما در همایش اصلاح طلبان برای اینکه دعوت سیاسی و فراکسیونی بود، خانوم خالقی دعوت شدند.این منتخب مردم تهران در مجلس دهم افزود: دعوت آقای روحانی از خانم خالقی نیز به این دلیل است که نظر دولت این است خانم خالقی نماینده مجلس است و طبعا از وی در ضیافت شام امشب دعوت کرده بود.
منبع: تسنیم
برچسب ها: تدبیر24 ، علی مطهری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها