بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۶۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

تدبیر24 :در هفته های گذشته مدام درباره مهاجرت بازیگران درجه دوم و سوم ایرانی به شبکه ماهواره ای جم می‌شنیدیم.

به گزارش راوی پرس، از صدف طاهریان و چکامه چمن ماه گرفته تا مانی کسراییان، بهارک صالح نیا و رابعه اسکویی بیشتر تمرکز جم را بر بازیگرانی می دیدیم که شناخته شده ترین شان که یکی مثل اسکویی بود هم همه دستاوردش ایفای نقشهای مکمل آثاری نه چندان مطرح بوده است.

 
البته که این خروج از کشور و سر از ترکیه درآوردن و همکاری با جم هرچند در ظاهر و منطبق با تصاویر شوخ وشنگی که این بازیگران از پشت صحنه آثارشان می گذاشتند، مجالی بود برای تحقق رویاها اما واقعیت، سختی های مهاجرت بود و زندگی به سبک پادگانی با حداقل حقوق و دستمزدی که فقط کفاف گذران زندگی را می دهد.
 
از آن طرف از آنجا که محصولاتی که برای جم تولید می شوند صرفا مصرف درونی برای این شبکه ها دارند، حضور و ایفای نقش برای سریالهای این شبکه ها هم هیچ گاه نمی تواند اسباب پیشرفت بازیگری این چهره ها را فراهم کند.
 
برای همین است که شنیدن درگیری هایی که میان مدیران بالادستی جم با برخی بازیگران مهاجر بر اثر فرسایشی شدن همکاری پیش آمده زیاد عجیب نیست.
 
چالش جدی اسکویی با نگاه ابزاری مدیران شبکه
 
شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که رابعه اسکویی به دلیل رفتارهای توهین آمیز مدیران این شبکه و عدم در پیش گرفتن رویه ای منطقی در برابر بازیگران به شدت دچار چالش با مدیران شبکه شده است و تصمیماتی را مبنی بر جدایی از این شبکه گرفته است.
 
اسکویی که گمان می کرده باید همان رفتارهای نسبتا توام با احترامی که در پروژه های داخل ایران با او صورت می گیرد در جم هم وجود داشته باشد، وقتی رفتارهای مبتدیانه و به شدت غیرحرفه ای مدیران بالادستی با عوامل پروژه و نگاه ابزاری آنها را دیده بعد از ترتیب دادن جلساتی مشترک و به نتیجه نرسیدن، در دوراهی جدایی یا امتداد کار علیرغم توهین‌ها قرار گرفته است.
 
اسکویی البته نمی داند که در صورت جدایی از جم خواهد توانست باز هم به ایران بازگشته و فعالیت خود را در کشور ادامه دهد یا نه؟ یکی از اصلی ترین تردیدهای پیش روی  این بازیگر در مسیر جدایی همین امر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها