بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
تدبیر24 :خانم «کولیندا گرابار کیتاروویچ»، رئیس‌جمهوری کرواسی، به دعوت رسمی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، عصر دیروز برای دیداری سه‌روزه وارد تهران شد. رئیس‌جمهور کرواسی در هنگام ورود، در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) مورد استقبال محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، قرار گرفت. مراسم استقبال رسمی دکتر روحانی از کیتاروویچ امروز در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد انجام می‌شود. «کولیندا گرابار کیتاروویچ» هنگام ترک کشورش در فرودگاه زاگرب ابراز امیدواری کرد که این سفر مقدمه‌ای برای توسعه روابط دوجانبه کرواسی و ایران در تمامی زمینه‌ها باشد. «یوسیپ بولیویچ»، وزیر دفاع کرواسی نیز رئیس‌جمهوری این کشور را در سفر به جمهوری اسلامی ایران همراهی می‌کند. گرابار کیتاروویچ دومین رئیس‌جمهور کرواسی است که پس از «استیپان مسیچ»، رئیس‌جمهوری سابق این کشور که در سال ٢٠٠١ میلادی به تهران سفر کرده بود، به ایران می‌آید. سفر گرابار کیتاروویچ به ایران نقطه‌عطفی در روابط دو کشور به‌شمار می‌رود و ایران و کرواسی بر گسترش روابط و همکاری در حوزه‌های مختلف به‌خصوص انرژی تأکید دارند. رئیس‌جمهوری کرواسی قرار است با دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر مقامات بلندپایه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشته باشد. هیأت اقتصادی کرواسی نیز که در صدر آن «تومیسلاو پاننیچ»، وزیر اقتصاد، «دارکو هوروات»، وزیر شرکت‌ها و اصناف، «لوکا بوریلووچ» رئیس اتاق اقتصادی و «لیوبو یوریچیچ»، مشاور اقتصادی رئیس‌جمهوری قرار داشتند، روز دوشنبه به‌همراه نمایندگانی از ٧٢ شرکت وارد تهران شد. هیأت اقتصادی کرواسی متشکل از نمایندگان شرکت‌های مختلف و همچنین نمایندگانی از وزارتخانه‌های انرژی، صنعت،‌ معدن و تجارت، نفت و وزارت کار بوده که علاوه بر دیدار با مقامات بلندپایه کشورمان، ملاقات‌های متعددی با صاحبان صنایع و شرکت‌های ایرانی دارند.

برچسب ها: تدبیر24 ، کرواسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها