بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
تدبیر24 : محمدرضا پورابراهیمی داورانی در خصوص عدم تخصیص وام 10 میلیونی به متقاضیان وام ازدواج بیان کرد: تاخیر پیش آمده در پرداخت وام ازدواج به دلیل تاخیر در ارائه لایحه و تصویب بوده است و طبق هماهنگی ها، پرداخت وام 10 میلیونی برای هر یک از زوجین ( در مجموع 20 میلیون تومان ) از ابتدای تابستان امسال کلید بخورد.
 
وی اضافه کرد:‌ به دلیل تاخیر باید منتظر باشیم تا بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با تسریع در ابلاغ احکام بودجه، پرداخت وام 10 میلیون تومانی را تسریع کنند.
 
پورابراهیمی با بیان اینکه از ابتدای تابستان امسال بانک ها پرداخت تعهدات را در دستور کار قرار می دهند اظهار داشت: به احتمال قوی تا پایان تابستان، با دریافت گزارش اولیه میزان پرداخت ها و منابع از بانک مرکزی، موضوع را در کمیسیون اقتصادی در دستور کار قرار خواهیم داد تا رویکرد جدید بتواند حجم زیادی از متقاضیان را پوشش دهد.
 
نماینده مردم کرمان و راور در ادامه در خصوص آخرین مصوبه مجلس در خصوص وام های قرض الحسنه افزود: امسال باید مجموع کل منابع قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز به عنوان منابع اختصاص یافته به متقاضیان در نظر گرفته شود و در قانون نیز تکالیفی برای حوزه های مختلفی مانند مسکن، ایثارگران و خانواده های زندانیان مشخص شده است که این موضوع حتی به صورت ویژه در بحث ازدواج نیز در نظر گرفته شد تا بخشی از مشکلات جوانان حل شود.
منبع: واحد مرکزی خبر
برچسب ها: تدبیر24 ، وام ازدواج
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها