بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۶۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
تدبیر24 :زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تذکری را در رابطه با نحوه‌ی رای گیری آرای مخفی برای عضویت نمایندگان در کمیسیونها مطرح کرد که با تشویق تعداد دیگری از نمایندگان مواجه شد.
 
این نماینده مجلس انتقاد داشت که چرا با وجود تخصص نتوانسته به عضویت کمیسیون صنایع دربیاید و اگر رای گیری مخفی بوده چرا روسای کمیسیون در مراسم رای گیری حاضر بودند.
 
پس از این تذکر تعداد دیگری از نمایندگان که با همین مشکل مواجه بودند که نتوانسته بودند به کمیسیون‌های تخصصی که اولویت اولشان بوده راه پیدا کنند زهرا سعیدی را تشویق کردند.
 
در ادامه مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت توضیحاتی درباره‌ی رای گیری ارائه داد.
منبع: ایسنا

برچسب ها: تدبیر24 ، مجلس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها