بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۶۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تدبیر24 :دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: موضوع کلاهبرداری میلیاردی در زمینه خودرو در جنوب سیستان و بلوچستان در دست پیگیری قرار دارد.
 
 «محمد مرزیه» در تشریح جزئیات چند پرونده قضایی در سیستان و بلوچستان گفت: اعلام جرم دادستانی زاهدان علیه علیرضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان صحت دارد، وی به دلیل اقداماتی که در دانشگاه رخ داده فعلا متهم هستند.
 
وی در زمینه موضوع کلاهبرداری میلیاردی در زمینه خودرو در جنوب سیستان و بلوچستان که در فضاهای مجازی در حال انتشار است، گفت: این موضوع نیز در دست پیگیری است.
 
وی ادامه داد: از هفته قبل در جریان این موضوع قرار گرفتیم و با دادستان چابهار صحبت کردیم و وی پرونده را به پلیس امنیت و اطلاعات چابهار ارجاع داده‌اند، تا اولا از صحت و سقم موضوع آگاه شوند، و دوما اگر صحت دارد و کلاهبرداری شده اقدامات قضایی لازم را انجام دهند.
 
مرزیه گفت: صحت و سقم موضوع همچنان در دست بررسی قرار دارد.
 
وی در زمینه جزئیات پرونده کلاهبرداری کانون ازدواج آسان بیان کرد: در این پرونده حدود 10 میلیارد تومان کلاهبرداری شده بود که هشت میلیارد تومان آن به مال باختگان تحویل شده است.
 
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: در زمینه دو میلیارد تومان دیگر باقی مانده نتوانستیم اموالی از متهم شناسایی کنیم و همکاری نکرد در نتیجه پرونده را تکمیل و برای صدور حکم به دادگاه ارجاع شده و بعد از صدور حکم پرونده برای اجرا به اجرای احکام دادسرا خواهد آمد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استا ن با اشاره به جزئیات پرونده گمرک چابهار نیز گفت: این پرونده در بحث گمرک چابهار بود که به شعبه 101 دادگاه ارسال شده است و در حال رسیدگی قرار دارد و امیدواریم تمام اموالی را که از طریق رشوه و قاچاق و اختلاس به دست آورده‌اند به نفع دولت ضبط شود.

منبع: ميزان

برچسب ها: تدبیر24 ، زاهدان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها