بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
تدبیر24 :میشل اوباما در تشریح برنامه‌های زندگی‌اش پس از پایان ریاست جمهوری همسرش، فاش کرد که در ابتدا برای خرید به فروشگاه «تارگت» می‌رود و در یک پارک عمومی می‌نشیند!
میشل اوباما

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، میشل اوباما سه‌شنبه شب در نشست وضعیت زنان در کاخ سفید گفت که قصد دارد به زندگی عادی بازگردد. او صادقانه درباره احساس خود در زمانی که مالیا و ساشا، دخترانش برای اولین بار با سرویس مخفی به مدرسه رفته‌اند، سخن گفت.

میشل اوباما سخنان خود را در ابتدا با گرامیداشت یاد قربانیان کشتار اورلاندو آغاز کرد. او گفت: «الان زمان متحد شدن و دوست داشتن یکدیگر است.» میشل سپس درباره ورود اوباما به کاخ سفید برای اولین بار سخن گفت و توصیف کرد که چقدر مفتخر بوده است. او همچنین به یاد آورد که به همسرش گفته فردی «قابل اعتماد» در دوران ریاست جمهوری باشد.

 

همسر باراک اوباما همچنین گفت که «به مردم از همان ابتدا گفتم که باراک اوباما همان کسی است که می‌گوید.» میشل درباره دخترانش هم گفت: «هنوز هم وقتی یاد روز اولی می‌افتم که دخترانم را با سرویس مخفی به مدرسه فرستادم، گریه‌ام می‌گیرد. رفتن آنها را تماشا می‌کردم و به خودم می‌گفتم که من با این بچه‌ها چه می‌کنم؟»

 
برچسب ها: تدبیر24 ، اوباما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها