بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۶۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
تدبیر24 :دکتر حسن حسن نتاج جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت که مادر این کودک به دلیل این که از لحاظ درمانی در استان گلستان ناامید شده بود ، چهار روز پیش کودکش را برای درمان به بیمارستان امیرکلای بابل آورد و در این اینجا بستری شد.
خبر رها کردن کودک از صبح امروز در فضای مجازی استان مازندران انتشار یافت، موضوعی که به گفته ی رئیس بیمارستان تخصصی کودکان برای آنها دردسر ساز شده است.
مدیر بیمارستان شفیع زاه امیرکلا با بیان این که خانواده این کودک اهل استان گلستان هستند ، گفت : این کودک برای درمان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد و پس از آن هم به بخش منتقل شد.
حسن نتایج افزود : چهار روز پیش مادر این کودک بیمار، به مدیریت بیمارستان مراجعه و مشکلات مالی خود را مطرح کرد که به او گفته شد که به هیچ عنوان نگران هزینه های درمانی نباشد ولی این مادر که حال و روز خوشی هم نداشت و ظاهرا معتاد بود کودکش را عصر روز پنجشنبه رها کرد و تاکنون خبری ازش نداریم.
وی ادامه داد : با توجه به این که از عصر دیروز به خاطر تعطیلات پایان هفته مددکار اجتماعی هم در بیمارستان حضور ندارد ، لذا با دو شماره تلفن موجود در پرونده تماس گرفته و به آدرس محل سکونت مراجعه خواهد شد ولی در صورت عدم مراجعه ، بعد از درمان کامل ، کودک 11 ماهه رها شده در بیمارستان با حکم قضایی و با هماهنگی هایی بین بهزیستی استان گلستان و بابل به بهزیستی سپرده خواهد شد.
مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل با بیان این که چنین مواردی در این بیمارستان کم نیست و در طول سال چندین مورد از این اتفاقات را شاهد هستیم ، گفت : اگر خانواده ها به هر دلیلی کودک خود را در بیمارستان رها کنند دیگر بعد از مراجعه نیز به آنها سپرده نخواهد شد مگر این که با هماهنگی مراجع قضایی باشد چون ممکن است هر حادثه ای را برای کودک خود به وجود بیاورند.
وی افزود : متاسفانه عکس گرفتن شخصی در بیمارستان از این کودک و ارسال آن روی شبکه اجتماعی دردسر ساز شده است لذا با بررسی انجام شده چهار مامور برای نظارت این کودک گماشته شده است تا این که مبادا مشکلی برای این طفل به وجود آورند.
بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل در حال حاضر با 182 تخت دارای بخش های جراحی و اورژانس برای ارائه خدمات پزشکی به کودکان و نوزادان است.
40 درصد از مراجعه کنندگان به این بیمارستان فوق تخصصی افراد غیر بومی از سایر استان ها هستند.
بیمارستان کودکان امیرکلا وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بابل است.
برچسب ها: تدبیر24 ، مادر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها