بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
تدبیر24 مراسم احیای شب های قدر و شهادت مظلومانه مولی الموحدین، حضرت علی (ع) با حضور عاشق و مومنان تهرانی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) تهران، این مراسم شبهای 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان از ساعت 22 الی 30/2 بامداد برگزار می‌شود.

ویژه برنامه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور محمدرضا پورزرگری قاری قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر با حضور مهدی قربانعلی و حسین یزدان‌پناه، مداحی مرتضی طاهری و سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان برگزار می شود.

همچنین در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان استاد قاسم رضیعی به قرائت قرآن پرداخته و دعای جوشن کبیر توسط مهدی قربانعلی و حسین یزدان‌پناه قرائت می شود.
مداح این مراسم مرتضی طاهری است و سخنرانی و آیین قرآن به سر گرفتن توسط حجت الاسلام علیرضا پناهیان انجام می شود.

مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز با قرائت قرآن توسط استاد سعید طوسی، قرائت دعای جوشن کبیر توسط مهدی قربانعلی و علی‌رضا سبحانی، مداحی مرتضی طاهری و سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان پذیرای عاشقان و مومنان خداجو خواهد بود.

مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران در 204 هکتار از اراضی عباس آباد و در زمینی به وسعت 65 هکتار واقع شده که از شمال به بزرگراه رسالت از جنوب به خیابان عباس آباد از شرق به خیابان قنبرزاده و از غرب به بزرگراه شهید مدرس محدود است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: تدبیر24 ، احیا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها