بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
 تدبیر24استاندار آذربایجان غربی گفت: در دوران کنونی باید با تدبیر، امید را در جامعه تداوم بخشید.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان غربی قربانعلی سعادت در نشست صمیمی جوانان و دانشجویان که در محل فرهنگسرای جوان ارومیه ترتیب یافت گفت: زمان یاس و ناامیدی سپری شده است، نباید مایوس بود و در دوران امید باید با تدبیر ، امید را تداوم بخشید.

سعادت به انتقادی مبنی بر عدم جوانگرایی دولت اعتدال نیز پاسخ داد و گفت: دولت تدبیر و امید دولت میانسالی است اما باید دید دولت یازدهم در چه شرایطی روی کار آمد و دکتر روحانی چگونه می توانست ساختارشکنی های گذشته را سامان بخشد، در این شرایط نیاز به حضور نیروهای با تجربه بود.

وی اظهار کرد: ریاست جمهوری نسبت به موضوعات و معضلات کشور اشرافیت کامل دارد، نسبت به وعده هایی که داده است، پایبند است و با سر و سامان دادن به ساختارشکنی ها زمینه را برای پذیرش جوانان آماده می کند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید به اینکه دولت یازدهم به دنبال اصلاحات است، بیان کرد: درست است که دکتر روحانی شعار اعتدال سر می دهد اما شعار اعتدال همان اصلاح طلبی است و نباید این را فراموش کنیم.

وی اظهار کرد: در این مدت مسیر را چنان انتخاب کردیم که به هر ترتیبی که شده ما در ادامه این مسیر بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم و حذف های جدی برای کسانی است که تندروی و علیه حرکت اصیل مردمی موضع گیری می کنند.

سعادت به موضوع تنوع اقوام در استان اشاره کرد و ادامه داد: ما متهم هستیم که ترک هستیم و با کردها رفتار درستی نداریم اما به هیچ عنوان این را قبول نکرده و نمی کنم و تمام تلاشمان زندگی محبت آمیز اقوام است که سفر ریاست جمهور به شهرستان مهاباد و بازتاب بین المللی از این سفر موید گفته هایمان است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین بر ضرورت احیای سمن ها و تشکل های مردم نهاد و  حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید و تصریح کرد: در دولت یازدهم اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

وی یادآور شد: جوانان ما با این امید که زندگی و آینده خوبی خواهیم داشت در عرصه انتخابات شرکت کردند، حماسه سیاسی آفریدند و حماسه اقتصادی را نیز خواهند آفرید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها