بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۶۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
 تدبیر24:  عباس كيارستمي كه ۱۴ تير ماه در پاريس از دنيا رفت، پيكرش شامگاه ۱۸ تير ماه با همراهي سينماگراني چون رضا ميركريمي و سيف‌ا... صمديان و فرزندان اين هنرمند فقيد از پاريس به فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) تهران رسيد. جمعي از سينماگران از جمله اصغر فرهادي، شهاب حسيني، آتيلا پسياني، همايون اسعديان و اميرحسين علم الهدي براي استقبال از پيكر كيارستمي در فرودگاه حاضر شدند. در اين مراسم فرش قرمزي به احترام اين هنرمند پهن شده بود. كارگردان «خانه دوست كجاست؟»  كارگردان جهاني  که براي ادامه درمان بيماري خود به فرانسه سفر كرده بود، در سن ۷۶ سالگي و در ماه تولدش درگذشت. مراسم تشییع عباس کیا رستمی ساعت ۳۰/۸ صبح يكشنبه از مقابل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب برگزار خواهد شد.آن طور كه برخي سايت ها نوشتند رخشان بني‌اعتماد، سخنگوي ستاد بدرقه و اداي احترام به عباس كيارستمي، با اعلام اين خبر گفت: اين مراسم ساعت ۳۰/۸ از مقابل ساختمان كانون آغاز خواهد شد.
طبق تصميم خانواده ايشان و اعضاي ستاد برگزاري، از آنجا كه اين هنرمند افتخارآفرين نخستين فيلم‌هايش را در كانون پرورش فكري ساخته است، قرار بر اين شد كه آيين بدرقه از مقابل ساختمان كانون در خيابان حجاب برگزار شود. از طرف هنرمندان خانه سينما، از عموم مردم دعوت مي‌شود تا براي حضور در آيين بدرقه اين خالق آثار ماندگار سينما همراه هنرمندان باشند. مدت زمان آيين بدرقه عباس كيارستمي از مقابل ساختمان كانون، يك ساعت پيش‌بيني شده است و پس از آن بنا بر وصيت ايشان، مراسم خاكسپاري در لواسان انجام خواهد شد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها