بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
حسن روشن در گفتگو با تدبیر24 :
از نظر من قلعه نوعی از مظلومی موفق‌تر بود اما انتقاد من به فتح الله‌زاده و قلعه نوعی به موضوعات دیگری برمی گشت
تدبیر24: محمد آیتی -  این روز‌ها تمرینات استقلال مدل ۹۵ دیدنی است. حضور علی رضا منصوریان در کسوت سرمربیگری استقلال باعث آشتی هواداران آبی پایتخت با تیمی شده که سه سال دستش از جام دور مانده است. از اینرو به سراغ حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال رفتیم و نظر وی را در رابطه با عملکرد فصل گذشته و پیشرو استقلال جویا شدیم.

*عملکرد استقلال را در فصل نقل و انتقالات چطور ارزیابی می‌کنید؟
من در چند سال اخیر نه تنها عملکرد استقلال را در فصل نقل و انتقالات دنبال نکردم که حتی بازی‌های باشگاهی را هم آنطور که باید و شاید تماشا نکردم و خیلی به ندرت بعضی از بازی‌ها را دیدم. حتی چند روز پیش که سر تمرین استقلال رفتم به جز چند نفر مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و آرش افشین خیلی دیگران را نمی‌شناختم.

*این عدم پیگیری فوتبال در ایران از روی دلخوری شما است؟
قطعا.

*امسال بنا دارید بازی‌های استقلال را در لیگ دنبال کنید؟
حقیقتا سعی می‌کنم از اول لیگ امسال بازی‌های استقلال را دنبال کنم ولی اگر قرار باشد روند مدیریتی و تیمی مثل سابق باشد باز هم‌‌ همان روش سابق را در پیش می‌گیرم.

*منصوریان را برای سرمربیگری استقلال پخته می‌دانید؟
منصوریان کار سختی را قبول کرده است. من سال گذشته نظرم این بود که منصوریان سرمربی استقلال نشود. در کل مربی خوش فکری است و خوب می‌داند که استقلال، نفت تهران نیست. برای اینکه او موفق شود همه باید کمک کنند. هواداران که در روزهای گذشته سنگ تمام گذاشتند هرچند باید توجه داشت که حمایت تماشاگران از تیم در روزهای سخت نشان از اعتماد آن‌ها به کادر فنی و سیستم مدیریتی تیم دارد. اگر مشکلات مالی که در گذشته همیشه گریبان استقلال را گرفته حل شود، درصد موفقیت تیم بسیار بالا می‌رود.

*شما در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی کمتر از زمان قلعه نوعی به استقلال انتقاد کردید، چرا؟
از نظر من قلعه نوعی از مظلومی موفق‌تر بود اما انتقاد من به فتح الله‌زاده و قلعه نوعی به موضوعات دیگری برمی گشت. مثلا کارهایی که در آکادمی استقلال انجام شد توام با ایراد بود یا افرادی که در کنار این دو نفر بودند مقبولیت نداشتند. در آخر هم دیدید که نه تنها قهرمان نشدند که حتی نتوانستند سهمیه آسیا را تصاحب کنند.

*نظرتان درباره مدیریت بهرام افشارزاده در استقلال چیست؟
افشارزاده بزرگ‌ترین کاری که برای استقلال کرد این بود که توانست استادیومی را برای تیم فراهم کند. در هر صورت دارد تلاش می‌کند تا زیرساخت‌ها را اصلاح کند. وقتی آکادمی درست شد، استادیوم فراهم شد، هزینه‌ها کم می‌شود و تیم به سمت خودکفایی می‌رود و در ادامه درآمدزا هم می‌شود.

*قراردادهای برخی از بازیکنان، چند برابر فیش‌های حقوقی مدیران عزل شده این روزهای کشور است. آیا این دریافتی‌ها براساس شایستگی بازیکنان است؟
در این سال‌ها دلالی در فوتبال خیلی افت کرده و قرارداد‌ها کم کم دارد به سمت واقعی شدن می‌رود. در این بین نقش وزارت ورزش و جوانان و مخصوصا خود آقای وزیر بسیار کلیدی بوده است.

*شما در حال حاضر رییس آکادمی باشگاه استقلال هستید. مهم‌ترین برنامه‌های شما در این راستا چیست؟
بنده هنوز قرارداد امضا نکردم ولی دارم کمک می‌کنم. امیدوارم بتوانیم آکادمی استقلال را به سمت بین المللی شدن ببریم و با قطع کردن دست دلالان به بازیکن سازی در کشور کمک کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها