بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۶۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
تدبیر24به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس افزود: 31 خرداد ماه امسال، ماموران انتظامی شهرستان کازرون با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فرد شرور و قاتل فراری به نام ' س-م' که دارای سابقه چند فقره سرقت مسلحانه، قتل و درگیری است، قصد عبور از منطقه 'کنار تخته' به سمت ' شیراز' را دارد.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این فرد شرور، به صورت نامحسوس اقدام به کنترل خودروهای عبوری کرده که در این زمان، فرد شرور با یک دستگاه خودرو زانتیا به همراه دو نفر از همدستانش متوجه حضور پلیس می شود.
سردار گودرزی ادامه داد: فرد شرور با استفاده از سلاح کلاشنیکف به سمت ماموران اقدام به تیراندازی می کند که در این حادثه یکی از ماموران به نام استوار یکم ایرج ایلانی بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان شهید 'رجائی' شیراز منتقل می شود.
سردار گودرزی ادامه داد: فرد شرور و همدستانش پس از تیراندازی از صحنه متواری می شوند که ماموران پس از چند روز با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق شدند دو نفر از همدستان این فرد را به همراه یک قبضه سلاح در اطراف شهر کازرون دستگیر کنند؛ تحقیقات برای دستگیری شرور متواری'س - م' همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.
کازرون در 120کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها