بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۶۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
تدبیر24: سفارت کشورمان در ترکیه اعلام کرد: با توجه به بازشدن مرزهای زمینی و هوایی این کشور امکان خروج از ترکیه فراهم شده است و هموطنان ما می‌توانند در اسرع وقت به وطن بازگردند.

سفارت کشورمان در ترکیه با صدور اطلاعیه ای به هموطنان  مقیم و مسافرانی که روز گذشته موفق به بازگشت به ایران نشده اند اعلام کرد که با توجه به بازشدن مرزهای زمینی و هوایی این کشور امکان خروج از ترکیه فراهم شده است.

بر اساس این اطلاعیه هموطنان می‌توانند در اسرع وقت با مراجعه به آژانس های مسافرتی خود نسبت به تنظیم برنامه بازگشت به وطن اقدام کنند.

همچنین يك مقام آگاه در سفارت ايران به خبرنگار ایسنا اطلاع داد که بنابر هماهنگی‌هاي انجام شده با دفاتر هواپيمايي كشورمان در تركيه، امكان بازگرداندن مسافران بازمانده از پرواز مهيا شده است.

اين امر شامل پروازهاي خروجي از تركيه است واز سرگيري پرواز هاي عادي براي سفر به تركيه از طريق مراجع ذيربط حمل و نقل هوايي و زميني كشورمان به اطلاع هموطنان گرامي خواهد رسيد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ترکیه ، کودتا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها