بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۶۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
 تدبیر24:  رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری فیش های نجومی را ظلم به مظلوم می داند و این مساله را اجحافی بزرگ برای نظام می داند.

سید رضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار آستان ادامه می دهد: اینکه مردم حقوق شان کفاف هزینه هایشان را ندهد و گروهی از مدیران حقوق هایی چندین برابر را دریافت کنند، هم مشکل شرعی دارد و هم عرفی و هم اخلافی. 

وی افزود:شنیده می شود که می گویند این دریافتی ها قانونی هستند، اما به مردم نمی گویند که خودشان در هیات مدیره ها قانون حقوق چندین ده میلیونی را تصویب کرده اند. اگر واقعا از روز اول حدس زده می شد که اینها قرار است برای خودشان حقوق و پاداش های آنچنانی بگیرند، مجوز حضورشان در دستگاه های دولتی داده می شد و آیا می توانستند به این شکل از بیت المال سوء استفاده کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین اظهار داشت: دولت هر چه زودتر باید همه متخلفین را از کار برکنار کند تا برای همه درس عبرت باشد و سایر مدیران هم بدانند که دست درازی به خزانه ملی چه آخر و عاقبتی را برای سوء استفاده گران در پی خواهد داشت.

این فعال سیاسی بیان کرد: در کشوری زندگی می کنیم که بخش زیادی از مردم اقلام اولیه را هم نمی توانند تهیه کنند و انواع مشکلات را در زندگی دارند، پس نباید اجازه بدهیم گروهی روز به روز با اموال عمومی اشرافی تر شوند.

سید رضا اکرمی در پایان این گفت و گوی کوتاه مجددا تاکید کرد: تخلف فیش های نجومی تخلفی آشکار است که اگر با متخلفین برخورد لازم صورت نگیرد، باعث می شود تا مردم دیگر نتوانند و نخواهند به مسئولین اعتماد کنند که اگر چنین فضایی خدای ناکرده در کشور به وجود آید، خسارت های زیادی را متحمل خواهیم شد.


منبع:آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها