بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۶۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: «عبور از خطوط قرمز، سکولاریسم و نادیده‌گرفتن شریعت، عامل ثروت‌اندوزی قارون‌ها و مترفین عصر جدید است».او عنوان کرد: «قارون نماد انسانی است که در ابتدا از صالحین بود، اما بر اثر غرور و غفلت در ورطه نابودی سقوط کرد. در تاریخ عده‌ای مانند قارون بودند که با عبور از خطوط قرمز ثروت‌های فراوانی را جمع کردند، قارون می‌گفت که با فکر اقتصادی به این ثروت رسیده درحالی‌که منظورش همان عبور از خطوط قرمز بود که عامل هلاکتش هم شد».نماینده ولی ‌فقیه در سپاه با اشاره به آنچه در کشور به عنوان پدیده «حقوق‌های نجومی» و پرداخت‌های نامتعارف مطرح شده است، افزود: «عبور از خطوط قرمز برای کسب مقام و ثروت اقدامی نامشروع است. در ماجراهای امروز هم اگر کسانی در مقابل خطاهایی همچون فیش‌های حقوقی یا تفسیر غلط از دیدگاه‌های امام و رهبری و عبور از خطوط قرمز نظام سکوت اختیار کنند، بر اساس سنت الهی دچار عذاب خواهند شد». سعیدی همچنین با اشاره به موضوع «برجام» گفت: «در تفسیر پیامدها و آثار برجام و نسبت آن با استقلال و عزت جمهوری اسلامی، ملاک ما قرآن کریم، سیره نبوی و ائمه اطهار (ع)، آموزه‌های امام راحل (ره) و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری است و به یقین، این نوع نگاه و شیوه تفسیر است که تضمین‌کننده رستگاری مردم و مسئولان کشور خواهد بود».او با بیان اینکه «در مهندسی نرم‌افزار الهی برای تکامل بشر دو رکن اساسی «رهبری مطلوب» و «قانون مطلوب» گنجانده شده است»، افزود: «این دو رکن سخت‌ترین آزمون را برای بشر رقم زده و جمهوری اسلامی ایران نیز به خاطر ماهیتش نمونه‌ای از این آزمون است. معیار سنجش در این آزمون «ولایت‌مداری» و «شریعت‌محوری» است و بر این اساس در جمهوری اسلامی همگان اعم از وزیر، وکیل، خواص و مردم باید ولایت‌مداری و شریعت‌محوری را رعایت کنند تا نمره قابل‌قبولی بگیرند».
برچسب ها: تدبیر۲۴ ، خط قرمز ، سپاه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها