بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۶۷۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
رسانه های دلواپس در طول روزهای اخیر هجمه رسانه ای خود را علیه فائزه هاشمی دختر ایت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش داده اند.
تدبیر24:  تازه ترین حمله به خانم هاشمی از سوی روزنامه "وطن امروز" بوده است. این روزنامه در مطلبی تحت عنوان "رذیلت سکولارهای هیپوکرات" می نویسد:" سرکار خانم فائزه هاشمی اخیرا فرموده‌اند «مخالف حکومت دینی هستم». تا اینجای کار اشکال چندانی ندارد. خیلی‌ها مخالف اصل دین بوده‌اند و هستند، حکومت دینی که جای خود دارد! هر کسی حق دارد مستدل از عقیده‌اش دفاع کند. خود خانم هاشمی هم می‌دانند قصد بحث نظری نداشته‌اند و اساسا از نظر بنیه علمی در قواره چنین کاری نیستند، اگرنه می‌شد از ایشان پرسید «بر فرض حکومت دینی منتفی شد. به چه نام و بر چه بنیانی بر مردم حکومت کنیم؟ به نام قانون خوب است؟ می‌دانید کشتاری که هیتلر در آلمان به راه انداخت کاملا قانونی بود؟ قانون بدنام نمی‌شود؟ به نام مردم، به نام آزادی، به نام چه حکومت کنیم؟ باید این مفاهیم متعالی و ارزشمند را همه روی تاقچه گذاشت و نگاهش کرد و کیِفَش را برد. مبادا از ترس بدنامی هیچ یک را وارد عرصه عمل کنیم". 


به گزارش خرداد، این روزنامه می نویسد:" اولا امروز که خانم هاشمی‌رفسنجانی بعد از قریب به 40 سال برخورداری از مواهب حکومت دینی از سوی ایشان و خانواده محترم‌شان و در دست داشتن سمت‌های ریز و درشت در این کشور، به این نتیجه رسیده‌اند که حکومت دینی امری است باطل؛ پیش از هر کاری لازم است از گذشته‌ای که به‌زعم‌شان به باطل گذشته است توبه کنند و یافته‌های مادی این دوران را به مردم بازگردانند. ثانیا لازم است زین پس در عرصه سیاست ایران، از پس پرده نفاق درآمده و در انتخابات‌هایی که نامزد‌ها باید در چارچوب قانون اساسی به رقابت بپردازند، خود کاندیدا نشوند و از کسی هم حمایت نکنند. نمی‌شود که با ادعای قبول قانون اساسی وارد عرصه انتخابات شد و بعد دم از نفی حکومت دینی که از بنیان‌های قانون اساسی است زد. می‌شود البته ولی رذیلتی است آشکار". 

این روزنامه در پایان می نویسد:" دست آخر اگر این چنین شد، مایه خوشحالی است که هیپوکرات‌های بی‌اعتقاد به حکومت دینی که به نام دین بر گرده بیت‌المال سوار شده بودند یک به یک عرصه را خالی خواهند کرد و در غیاب این الیگارشی شاید بتوان بهتر به مردمان محروم و مستضعف رسیدگی کرد"! 

سایت رجانیوز نزدیک به آیت الله مصباح نیز پیش تر نوشته بود:"قوه قضاییه می گوید فائزه هاشمی ارزش وقت صرف کردن ندارد. حجت‌الاسلام والمسلمين هادي صادقي در مصاحبه با خبرگزاري صداوسيما در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه آيا اظهارات اخير فائزه هاشمي مبني بر اينکه حکومت ديني را قبول ندارد نشانه‌اي از ترويج سکولاريسم محسوب مي‌شود يا نه، افزود: درباره اينگونه اظهارات بايد عميق‌تر نگاه کرد و قبل از اينکه به فکر برخورد قضايي باشيم بايد به فکر روشنگري فرهنگي باشيم. وي گفت:  اين اظهارات بي‌سابقه نيست و امثال آن از جانب افرادي ديگر هم در جاهاي مختلف و در سال‌هاي گذشته مطرح شده است و چيز تازه‌اي نيست. صادقي افزود: ايشان فرموده‌اند که حکومت ديني باعث شده است مردم از دين فاصله بگيرند در حالي‌که اظهاراتي بي‌پايه و اساس است و هيچ استدلال قوي در اثبات آن وجود ندارد و نه ايشان و نه ديگران که عمق بيشتري دارند استدلالي در اين‌باره به‌کار نبرده‌اند". 


این سایت می نویسد:" فائزه هاشمي‌رفسنجاني اواخر تيرماه گذشته در محفل سراي قلم گفت‌: من با حکومت ديني موافق نيستم چراکه مردم هر اشکالي در حکومت را به نام دين مي‌گذارند و در ادامه سخنانش رواج بي‌حجابي و روزه‌خواري را ناشي از بدبيني مردم به دين خواند". 

"اتاق خبر 24" یکی از سایت های دلواپس که البته از نظر اهمیت جزو سایت های مهم تر دلواپسان نیست نیز نوشته است:"اسسا فائزه هاشمی معتقد به حکومت دینی هم بود؟" این سایت با تهمت "فتنه گر" زدن به خانم هاشمی می نویسد:"حکومت دینی آن زمان تضعیف می شود که فرزندان یکی از ارکان حکومتی دوشادوش فتنه گران به حرکت شکتی در روز عاشورا روی می آورد". 


جام جم رسانه وابسته به صدا وسیما که از بودجه اش از بیت المال تامین می شود نیز با حمله به خانم هاشمی می نویسد:"ابشخور شبه افکنی های فائزه هاشمی از کجاست؟ جای تعجب دارد اشخاصی که بیشترین آسیبها را به نظام اسلامی وارد می‌کنند، انتقاداتشان بیشتر از همه به نظام است. اکثر کارهایی که فائزه هاشمی و یا برادرش انجام داده‌اند عمده حرکات آنها با اصول نظام اسلامی مخالف بوده است. حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه فائزه هاشمی نمی‌تواند کسی باشد که دغدغه پیاده کردن اسلام واقعی را داشته باشد، گفت: این دقیقا همان مثال رهبری است که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد. خانواده آقای هاشمی طلبکارانه حرف می‌زنند و خودشان را قیم جامعه می‌دانند به همین دلیل مسائل خود را براحتی مطرح می‌کنند اما اگر کسی منتقد باشد او را مورد هجمه قرار می دهند". 


خبرگزاری دانشجو نیز به نقل از مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نجف اباد نوشته است:" زیر سوال بردن بنیان‌های حجاب توسط فائزه هاشمی نشان از انحراف فکری او دارد". این خبرگزاری علاوه بر اتهام زدن به خانم هاشمی می نویسد:" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور نجف‌آباد گفت: "زیر سوال بردن بنیان‌های حجاب و عفاف در نشریه زن و ترویج بی‌‌حیایی در جامعه توسط فائزه هاشمی نشان از انحراف فکری او دارد که حتی توصیه‌های اندک پدرش نیز از انحرافش نکاسته است". 
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
هجمه سنگین رسانه های دلواپس (عفت عمومی) علیه فاجعه هاشمی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها