بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
زاهدی با اشاره به تحصیل توصیه‌ای برادر رئیس‌جمهور گفت: در این موضوع کمیسیون آموزش فعال است و تا حصول نتیجه بررسی‌های خود را انجام می‌دهد.
 تدبیر24: منتقدین-  محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به روند رسیدگی به تحصیل توصیه‌ای «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور در کمیسیون متبوعش، گفت: در این موضوع کمیسیون فعال است و تا حصول نتیجه بررسی‌های خود را انجام می‌دهیم.
 
وی درباره نامه برخی نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره اتهامات برادرش، افزود: تعدادی از نمایندگان خواستار رسیدگی به اتهامات «حسین فریدون» از روحانی شدند، اما متأسفانه تاکنون نتیجه‌ای از سوی رئیس‌جمهور در این باره حاصل نشده است.
 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نمایندگان ملت مطالبه‌گر حقوق مردم در همه موضوعات هستند، تصریح کرد: هر شخص مسئولی در نظام، اگر مرتکب تخلفی شود باید با او برخورد قانونی صورت گیرد تا اعتماد افکارعمومی به نظام خدشه‌دار نشود.
 
زاهدی تأکید کرد: مطمئن باشید این کمیسیون نسبت به تحصیل توصیه‌ای برادر رئیس‌جمهور بی‌تفاوت نیست و این موضوع در حال پیگیری است.
 
پیشتر، محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اتمام کار مقدماتی این کمیسیون درباره تحصیل سفارشی برادر رئیس‌جمهور به تسنیم خبر داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها