بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۶۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
 تدبیر24: نماينده ولي‌فقيه و امام‌جمعه كاشان گفت: يكي از سياست‌هاي دستگاه‌هاي استعماري سازمان‌هاي اطلاعاتي جاسوسي آمريكا و انگليس، كاهش آمار جمعيت مسلمانان در جهان است. آيت‌ا... عبدالنبي نمازي در ديدار رئيس و كاركنان اداره بهزيستي كاشان اظهار داشت: دشمنان اسلام از افزايش جمعيت مسلمانان در جهان نگران و واهمه دارند كه اگر آنان زياد شوند در برابر آنها ايستادگي، مقاومت و مبارزه كنند. وي خاطرنشان كرد: به همين علت آنان مي‌كوشند از راه‌هاي مختلف، جمعيت مسلمانان را كاهش دهند كه بخشي از آن با راه‌اندازي جنگ است. عضوجامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: هم‌اكنون دشمنان در فلسطين، سوريه، يمن، بحرين، عراق، آفريقا و نيجريه با جنگ و سلاح گرم، مسلمانان را از بين مي‌برند، چون آنها مي‌دانند اگر جمعيت مسلمانان زياد شود، مقابل آنها مي‌ايستند. ايرنا نوشت؛ وي تصريح كرد: بخشي از سياست‌هاي دستگاه‌هاي استعماري و سازمان‌هاي اطلاعاتي جاسوسي آمريكا و انگليس براي كاهش جمعيت مسلمانان از طريق سرايت برخي بيماري‌هاي مختلف در كشورهاي مسلمان است. آيت ا...‌نمازي گفت: به طور مثال آنان در پوشش هلال‌احمر و كمك كردن به مسلمانان آفريقا كه محروم هستند، برخي داروهاي را بر روي آنان آزمايش مي‌كنند. وي افزود: آمپول‌هاي ناباروري به مسلمان تزريق مي‌كنند تا قدرت توليد نسل از آنان گرفته و نسل آنان زياد نشود. عضو مجلس خبرگان رهبري از جوانان به عنوان سرمايه‌هاي هر ملت و كشور ياد كرد و گفت: يكي ديگر از سياست دستگاه‌هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس به اعتياد كشاندن جوانان مسلمان به مواد مخدر افيوني و صنعتي مانند شيشه است. وي تاكيد كرد: سرنوشت ملت‌ها را جوانان رقم مي‌زنند و وقتي عده‌اي از آنان آلوده شدند و آسيب ديدند، هزينه‌هاي را اعم از مادي و معنوي، طلاق، درگيري‌ها و اختلافات خانوادگي به جامعه تحميل مي‌كنند. امام‌جمعه كاشان در بخش ديگري از سخنانش تاكيد كرد: براساس روايات اهل‌بيت عصمت و طهارت (ع) پس از واجبات هيچ عبادتي نزد خداوند سبحان، محبوب‌تر از خدمت به ديگران نيست. وي با اشاره به خدماتي‌كه كاركنان سازمان بهزيستي به معلولان و ديگر افراد زيرپوشش اين سازمان مي‌دهد، تصريح كرد: كار هرچه دشوارتر و سخت‌تر باشد ارج، پاداش و ارزش آن نيز خداوند تبارك و تعالي بيشتر است. آيت ا... نمازي شرايط كشور و جهان اسلام را شرايطي حساسي دانست و گفت: دشمن از راه‌هاي مختلف قصد نفوذ، تخريب و تاثيرگذاري بر جوانان و ضايع كردن استعدادهاي آنان دارد و همه بايد مراقب، هشيار و به اين نكته مهم توجه داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها