بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
تدبیر24: وزیر آموزش و پرورش در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر فسادمالی در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: این‌ها حرف هایی است که متاسفانه بعضی‌ها به دور از انصاف مطرح می‌کنند که در حال پیگیری است.
به گزارش شهدای ایران،‌علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  راه دانا؛ در خصوص مسائل مطرح شده در مورد فسادمالی در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: این‌ها حرف هایی است که متاسفانه بعضی‌ها به دور از انصاف مطرح می‌کنند که در حال پیگیری است.

 

این اظهارات در شرایطی است که چندی پیش حسین مقصودی سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شفاف سازی در صندوق ذخیره فرهنگیان را به عنوان یکی از دلایل اصلی استیضاح وزیر آموزش وپروش مطرح کرد و گفت: طی تحقیقات به عمل آمده در حدود هشتاد هزار میلیارد ریال فساد مالی در این صندوق گزارش شده است.

 

وی با اعلام خبر بازداشت شدن همسر و فرزند مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: شخص مدیر عامل صندوق ذخیره نیز این فساد را قبول داشته و مبلغ آن را 3هزار و 500میلیارد تومان عنوان می کند.

 

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم در این‌باره به خبرنگار دانا گفته بود: بررسی مسائل مربوط به استیضاح وزیر آموزش و پرورش و بحث فسادمالی در صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات آغاز شده و بعد از پایان تعطیلات مجلس از سر گرفته می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، فانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها