بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۶۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
   تدبیر24:کارکنان فرودگاه جده عربستان، در محفظۀ چرخ‌های یک هواپیمای خطوط عربستانی "ناس"، جسد فردی سیاه‌پوست را پیدا کردند.
 
به گزارش العالم، یک هواپیمای خطوط عربستانی "ناس" با شماره پرواز ۷۲۰۷، پس از انتقال شماری از حجاج به نیجریه، در ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه به فرودگاه جده بازگشت و کارکنان فرودگاه هنگام بازرسی های معمول و آماده سازی هواپیما برای پرواز بعدی، جسد بی‌جان مردی سیاه پوست را در محفظه چرخ های هواپیما پیدا کردند.

تا کنون گزارشی درباره هویت و ملیت متوفی و علت مرگ وی منتشر نشده است.

فرودگاه جده بزرگترین فرودگاه عربستان است که سالانه میلیون‌ها تن از حجاج و عمره‌گذاران از طریق آن وارد عربستان می شوند و هر از چندی، اخباری درباره مشکلات امنیتی، اجرایی و فنی ناشی از اهمال و بی‌توجهی کارکنان و مسؤولان این فرودگاه، خبرساز می‌شود. برخورد خشن و نامناسب کارکنان و نیروهای امنیتی فرودگاه جده از علل نارضایتی اغلب حجاج و افرادی است که از این فرودگاه وارد خاک عربستان می شوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، جده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها