بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۸۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
آمدنیوز مدعی شد:
گلایه و ناراحتی مقام معظم رهبری از احمدی نژاد/ جلسه محرمانه اصولگرایان بر وحدت میان کاندیدایی بجز احمدی نژاد/ ضرغامی بالاتر از سعید جلیلی، گزینه احتمالی اصولگرایان برای ریاست جمهوری 96
 تدبیر24: آمدنیوز که این روزها به یکی از رسانه های خبری افشاکننده برخی فسادها و پشت پرده ها معروف شده است، در آخرین مطلب خود با اشاره به جزئیات جلسه حضوری مقام معظم رهبری با محمود احمدی نژاد پرداخت.
به گزارش خبرنگار تدبیر24 در این مطلب با اشاره به این دیدار آمده است؛ موضوع دیدار محمود احمدی‌نژاد رییس دولت سابق با رهبری انقلاب، موضوعی است که طی چند روز گذشته موجب سرخوردگی حامیان احمدی‌نژاد و ایجاد جنگ و جدل‌های درون گروهی در این مجموعه‌ی انحرافی شده است. عده‌ای نیز خواستار اظهار نظر صریح دفتر رهبری انقلاب در این خصوص شده‌اند و طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام محمد محمدی‌ گلپایگانی، خواستار اظهارنظر صریح در خصوص این ملاقات گردیده‌اند. نامه‌ای که به نظر می‌رسد به بایگانی سپرده شود و پاسخی برای آن دریافت نشود.

این رسانه خبری در ادامه می نویسد؛
- این دیدار به درخواست محمود احمدی‌نژاد و پس از یک‌سال تلاش و درخواست برای ملاقاتی خصوصی با رهبری انقلاب در روز چهارشنبه سوم شهریورماه ۱۳۹۵ صورت پذیرفته است.

- در این جلسه مهم حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی رییس دفتر رهبر انقلاب نیز حضور داشته است.

- دکتر احمدی‌نژاد در این جلسه، به بیان گزارشی از سفرهای استانی اخیر خود پرداخته و اعلام می‌دارد که «عملکرد ضعیف دولت یازدهم، مردم را مستأصل کرده و مردم از من تقاضای ورود به صحنه‌ی انتخابات را دارند.»

- رهبری در پاسخ به سخنان احمدی‌نژاد می‌گویند: «این سفرها نباید شائبه انتخاباتی به خود بگیرد، چون قرار نیست، جناب‌عالی در این رقابت شرکت کنید.»

- رهبری در برابر اصرار احمدی‌نژاد که خواست و فشار مردم را «بسیار زیاد» توصیف کرده، می‌گویند که «حضور شما در انتخابات، موجب ایجاد دو قطبی می‌شود و این دو قطبی به صلاح انقلاب و مردم نیست و شما باید در برابر ایجاد این خواست مقاومت کنید.»

- وقت این جلسه که یک‌ساعت تنظیم شده بود، نشان از اهمیت ویژه آن برای رهبری داشته، ولی به دلیل پاسخ‌های صریح رهبری، این جلسه در کمتر از چهل دقیقه پایان می‌یابد و رهبری با حالتی ناراحت و غضب‌آلود جلسه را ترک می‌کنند.

- در آخر این جلسه، آیت‌الله خامنه‌ای از چهار سال دوم دولت احمدی‌نژاد گلایه کرده و می‌گویند: «اغلب فسادهای فعلی کشور، میزان وسیع اختلاس‌ها و ایجاد جو بی‌اعتمادی میان مردم، از چهار ساله‌ی دولت دوم نشآت گرفته که ما هر چه به شما گفتیم شما گوش نکردید و کشور را در وضعیت بدی قرار دادید.»

- پس از انجام این دیدار، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، از رد صلاحیت احمدی‌نژاد توسط شورای نگهبان در صورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

- بعد از این جلسه، جلسه‌ای ده نفره میان بزرگان اصول‌گرا تشکیل شده است. در این جلسه با توجه به منع احمدی‌نژاد توسط رهبری برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶، بر دو گزینه اصولگرایان بحث و تبادل نظر صورت گرفته است و از میان «سعید جلیلی» و «عزت‌الله ضرغامی»، اصولگرایان به «ضرغامی» اقبال بیشتری نشان داده‌اند. به زودی خروجی جلسات محرمانه‌ی اصولگرایان، بر روی «عزت‌الله ضرغامی» رئیس اسبق سازمان صداوسیما به عنوان کاندیدای نهایی اصول‌گرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ متمرکز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
ضرغامی؟؟؟!!! اصولگراها اگر ضرغامی را معرفی کنند مفتضح می شوند!! ضرغامی حتی به اندازه نصف جلیلی هم رای ندارد! آیا فکر می کنند مردم عملکرد صدا و سیمای ضرغامی را فراموش می کنند؟!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها