بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
صادق زيباكلام گفت: تهديد كردن آقاي روحاني از سوي اصولگرايان تندرو به واسطه نديدن يك حقيقت و واقعيت تلخ است. راي 24خرداد بيش از آنچه آري به اصلاح‌طلبان، هاشمي وخاتمي باشد 19ميليون راي روحاني نه بزرگ به اصولگرايان و عملكرد هشت سال گذشته آنها بود، نه بزرگ به تهمت‌هايي بود كه اصولگرايان نثار اصلاح‌طلبان كردند. در اين چهار 4سال حتي يك‌بار راديو و تلويزيون جمهوري اسلامي ايران حاضر نشد به اندازه 13ميليون رايي كه اصلاح‌طلبان آوردند وقت بگذارد و بگويد با اين همه اتهاماتي كه به شما مي‌زنيم پنج دقيقه فرصت داريد ادله خودتان را براي مردم بگوييد. در اين چهار سال فقط از احمدي‌نژاد حمايت شده است و آقاي شريعتمداري در روزنامه كيهان همين حرف‌ها را تكرار مي‌كرده لذا اين تكرار موجب شده فقط خودشان باوركنند كه اصلاح‌طلبان عامل مشكلات هستند اما مردم هيچگاه اين مسائل را باور نكردند. مردم اگر قبول داشتند اصلاح‌طلبان، هاشمي و خاتمي باعث مشكلات هستند 19ميليون نمي‌آمدند به روحاني راي بدهند. بنده معتقدم بسياري از كساني كه به ولايتي، محسن رضايي و قاليباف راي دادند خيلي باور نداشتند كه اصلاح‌طلبان فتنه‌گر هستند زيرا اگر اين‌گونه بود به سعيد جليلي راي مي‌دادند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها