بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
    تدبیر24:حکم منتشرشده پرونده کیارستمی جعلی است. نامه‌ای است که اسم یک قاضی زیر آن آمده و معلوم نیست چگونه منتشر شده است.
رئیس هیأت بدوی سازمان نظام پزشکی گفت: سازمان نظام پزشکی از خانواده کیارستمی به‌دلیل انتشار حکم، اعلام جرم می‌کند.

به گزارش شهروند، ایرج خسرونیا قبل از انتشار حکم از سوی خانواده کیارستمی، از اعلام آن خودداری کرد با این توضیح که: «درحال حاضر ما نمی‌توانیم حکم را اعلام کنیم، چرا که هنوز قطعی نشده است، وکلا یا بیمارستان می‌توانند آن را اعلام کنند.»

او این را هم اضافه کرده بود: «اگر وکلا یا بیمارستان نسبت به حکم اعتراض داشته باشند پرونده به دادگاه تجدیدنظر می‌رود که فرآیند جداگانه‌ای دارد اما اگر اعتراضی روی حکم صورت نگیرد تا ١٠ روز دیگر حکم قطعی می‌شود و در آن زمان می‌توانیم آن را اعلام کنیم.»

اما وقتی خانواده کیارستمی حکم را منتشر کرد، همین مسئول گفت: «حکم منتشرشده پرونده کیارستمی جعلی است. نامه‌ای است که اسم یک قاضی زیر آن آمده و معلوم نیست چگونه منتشر شده است.» و این توضیح را داد: «حکم یا باید به امضای من برسد یا این‌که ١٠ نفر آن را امضا کرده باشند و قبل از تأیید نهایی، رسانه‌ای نمی‌شود.» 

خسرونیا این را هم اضافه کرد: «حکم پرونده دیروز امضا و به وکلای پرونده کیارستمی ابلاغ شده است.» او در گفت‌وگو با «شهروند» توضیحات بیشتری درباره این موضوع داد و گفت: «خانواده کیارستمی نامه‌ای را به‌عنوان حکم، منتشر کرده که با این کار مرتکب جرم شده. سازمان نظام پزشکی هم از آنها اعلام جرم می‌کند. جراح کیارستمی هم می‌تواند از خانواده شکایت کند، چرا که پیش از این‌که حکم قطعی شود، آن را اعلام کرده و می‌تواند بگوید که آبروی او را برده‌اند.» 

او در پاسخ به این سوال که آیا حکم منتشرشده با آن حکمی که قرار است اعلام شود، متفاوت است؟ تنها به گفتن این جمله بسنده کرد: «تا وقتی که حکم قطعی نشود، نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.» و ادامه داد: «حکم از هر طرفی اعلام شود، جرم است. حکم باید به امضای ١٠ نفر از اعضای هیأت بدوی برسد. حکمی که قطعی نیست را نمی‌شود اعلام کرد.»
برچسب ها: تدبیر24 ، کیارستمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها