بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
  تدبیر24:روسیه در ادامه تنش‌ها با آمریکا، پس از تعلیق توافق کاهش ذخائر پلوتونیوم، حالا همکاری دانشمندان خود با دانشمندان هسته‌ای آمریکایی را نیز معلق کردند.

به گزارش فارس، مسکو در سایه تنش‌های بوجود آمده در روابط با آمریکا بر سر سوریه، همکاری‌های علمی خود با واشنگتن در زمینه تحقیقات هسته‌ای را متوقف کرد.

آمریکا چند روز پیش به دلیل امتناع روسیه از توقف حمله به تروریست‌های حلب، تعاملات با روس‌ها در سوریه را معلق کرده بودند؛ آمریکایی‌ها البته هنوز برای ایمن ماندن خلبانان و نیروهای زمینی خود در سوریه، مختصات مکانی آنها را با روس‌ها هماهنگ می‌کنند.

روس‌ها هم 2 روز پیش توافق کاهش ذخائر پلوتونیوم دارای کاربرد تسلیحاتی را به دلیل «اقدامات غیردوستانه» آمریکایی‌ها، معلق کردند.

اختلافات جدید آمریکا و روسیه از آنجا کلید خورد که آمریکایی‌ها در حمله‌ای دقیق که بعدها ادعا کردند اشتباهی بوده، در دوره اجرای آتش‌بس به مواضع ارتش سوریه حمله کردند و 80 افسر ارتش سوریه را کشتند.

ارتش سوریه که حالا در طی آتش‌بس هم از طرف آمریکایی‌ها و هم از طرف برخی از گروه‌های معارض، مورد حمله بود، اعلام کرد که دیگر آتش‌بس معنی ندارد و پس از به سر آمدن مهلت یک هفته‌ای آتش‌بس عید قربان، حملات به حلب با هدف قطع ارتباط تروریست‌ها با ترکیه را آغاز کرد.

آمریکا اما اصرار دارد که باید حمله به حلب قطع شود.

منبع: فارس
برچسب ها: تدبیر24 ، آمریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها