بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
 تدبیر24: فرماندار تهران از ثبت اطلاعات 20.6 درصدی خانوارها نسبت به کل جمعیت پیش بینی شده برای شهر تهران در سال 95، در سایت سرشماری خبر داد.

عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برابر آخرین امار ارائه شده مرکز آمار ایران تا ساعت 7:20 صبح امروز(یکشنبه 25 مهر ماه) یکهزار و 21 خانوار از شمار 2 میلیون و 971 هزار و 611 خانوار پیش بینی شده شهر تهران، موفق به ثبت نام در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شده اند.

وی افزود: جمعیت پیش بینی شده شهر تهران ، 8 میلیون و 342 هزار و 664 نفر است که از این رقم، اطلاعات یک میلیون و 863 هزار و 245 نفر تا کنون ثبت شده است.

وی تاکید کرد: سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 در فاز اول به صورت اینترنتی تا 27 مهرماه تمدید شده است و شهروندان می‌توانند در فرصت باقیمانده نیز نسبت به ثبت اطلاعات خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تدبیر24 ، سرشماری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها