بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۶۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
قائم مقام وزیر کشور:
محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور گفت: آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد افراد به خیابان‌ها بیایند
 تدبیر24: محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور گفت:  آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد افراد به خیابان‌ها بیایند. 

مقیمی با اشاره به اعتراضات حدادعادل پس از انتخابات مجلس اظهار کرد: یک نفر در یک مصاحبه‌ای گفته بود که در انتخابات تخلف شده و ما از ایشان مدرک و سند خواستیم که اصلا ایشان هم پیگیر نشدند و ادامه ندادند که احتمالا سندی نداشت.

وی در مورد انتصاب ها در وزارت کشور گفت: ما در انتصاب‌ها از وزارت اطلاعات استعلام می‌گرفتیم؛ فرضاً به وزارت اطلاعات نامه‌ می‌نوشتیم که می‌خواهیم فلان فرد را برای فلان سمت معین کنیم؛ اگر آنها تایید می‌کردند ما حکم را می‌زدیم و اگر رد می‌کردند، تایید نمی‌کردیم. ما ورودی به قضیه شاخص‌ها نداشتیم و شاخص‌های ما فقط اجرایی بودند، از جمله صداقت، پاک دستی، توانایی و تعهد به جمهوری اسلامی ایران.

قائم مقام وزیر کشور که با تسنیم گفتگو می کرد، افزود: ما کسانی را انتخاب می‌کردیم که وزارت اطلاعات تایید می‌کرد. کسانی را که به وزارت اطلاعات معرفی کردیم هیچ‌کدام بعد از 29 خرداد 88 در اعتراض‌ها نبوده‌اند. کسانی که پرونده داشتند و دستگیر شده بودند در لیست مدیران ما قرار نمی‌گرفتند. این را هم بدانید که آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد مردم به خیابان‌ها بیایند. بحث آن مفصل است و نمی‌خواهم ورود کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها