بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران از اظهارات مدیرعامل این باشگاه در باره احضارش به کمیته انضباطی سرخپوشان تعجب کرد.
تدبیر24: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، امروز در مصاحبه ای اعلام کرد مثیم حسینی به دلیل غیبت در تمرینات این تیم به کمیته انضباطی این باشگاه احضار می شود.

این درحالی است که حسینی در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس نیز حضور داشت و امروز از شنیدن صحبت های رویانیان به شدت تعجب کرد و مدعی شد هیچ نامه ای از کمیته حقوقی و کمیته انضباطی باشگاه دریافت نکرده است.

همچنین قرار است، هفته آینده مذاکرات نهایی میان مسوولان دو باشگاه پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان برای انتقال محسن مسلمان به جمع سرخپوشان برگزار می شود.

پرسپولیس روز یکشنبه هفته آینده نیز پیشنهاد باشگاه استقلال خوزستان در باره انتقال یونس شاکری را بررسی می کند.

قرار است فردا هم جلسه ای میان رویانیان و احمدرضا عابدزاده برگزار شود تا در باره حضور او در تیم های پایه و تشکیل آکادمی دروازه بانی پرسپولیس تصمیم گیری شود.

نتایج آزمایش پزشکی مهرداد پولادی نیز مشخص شد و بر اساس اعلام کادر پزشکی باشگاه پرسپولیس، شرایط جسمانی این بازیکن بهتر از چیزی است که پیش بینی می شد و برایش برنامه تمرینی جدیدی در نظر گرفته شده است.

قرار است مطالبات نیلسون کوریا نیز تا پایان هفته آینده به طور کامل پرداخت شود. دروازه بان سرخپوشان هفته آینده در جلسه ای با مسوولان باشگاه اعلام کرده بود اگر مطالبات خود را دریافت نکند در نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد.

عبدالله تفرشی مدیر مالی باشگاه پرسپولیس نیز اخبار برخی رسانه ها در باره دست داشتنش در فساد بزرگ بانکی را رد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها