بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۷۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
تدبیر24»دکتر مصطفی معین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چه تفاوتی است بین هیتلر و استالین، نتانیاهو و ملک سلمان، یا ترامپ و ترزامی؟! انصافا" هیچ موجودی وحشی تر از انسان نماهای نژاد پرست و فاشیست نمی توان پیدا کرد!

* ترامپ در توییتر خود نوشته است: "به ایران برای شلیک یک موشک بالستیک به طور رسمی اخطار داده شده است. باید برای توافق افتضاحی که آمریکا با آنها کرد ممنون می‌بودند!"

"ایران نفس‌های آخرش را می‌کشید و در آستانه فروپاشی بود، تا اینکه آمریکا به میان آمد و با توافق هسته‌ای به این کشور زندگی دوباره‌ای به آنها بخشید: ۱۵۰ میلیارد دلار"

* نتانیاهو در توییتر خود عنوان کرده است: «من به زودی با پرزیدنت ترامپ در واشنگتن دیدار می کنم و در رابطه با ضرورت تجدید تحریم های ایران گفتگو خواهم کرد؛ تحریم برای موشک های بالستیک و نقض حقوق بشر؛ تجاوز ایران نمی تواند بی پاسخ بماند.»

* ترزا می نخست وزیر انگلستان که برای دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا، وارد خاک این کشور شد، در یک سخنرانی در جمع جمهوری خواهان ... بیان نمود که "باید در مورد نفوذ ایران در خاورمیانه که وی آن را یک نفوذ «بدخیم» خطاب کرده است، مراقب بود".

از قدیم گفته اند که "سگ زرد برادر شغال است". در مثل مناقشه نیست و به حقوق حیوانات نیز احترام می گذاریم ولی چه تفاوتی است بین هیتلر و استالین، نتانیاهو و ملک سلمان، یا ترامپ و ترزامی؟! انصافا" هیچ موجودی وحشی تر از انسان نماهای نژاد پرست و فاشیست نمی توان پیدا کرد! همان هائی که کشتار بیش از یکصد میلیون انسان بی گناه را در قرن بیستم موجب گردیدند!

هشدار! که اگر با تدبیر و عقلانیت برخورد نشود، دوباره دنیائی به آتش جنگ خواهد سوخت!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها