بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۷۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش غلظت گرد و غبار در نواحی جنوب غرب و بخش هایی از جنوب کشور از اواسط امروز خبر داد.

تدبیر24 »احدوظیفه در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، گردوغبار را در جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشور نشان می‌دهد . بر اساس تحلیل خروجی مدل‌های هواشناسی انتظار می رود از اواسط روز از غلظت گردوغبار در این نواحی کاسته شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده جوی آرام در غالب مناطق کشور حاکم است و برای شهرهای صنعتی و پر جمعیت نیز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود. همچنین دمای هوا در سه روز آینده در سطح کشور روند افزایشی خواهد داشت.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، امروز شرق خلیج فارس مواج است.

وظیفه آب و هوای استان تهران در روز دوشنبه را صاف و همراه با غبار محلی توصیف کرد و گفت: بیشینه دمای هوا در دوشنبه هفت درجه بالای صفر و کمینه آن یک درجه زیر صفر است. در روز سه شنبه نیز این استان شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی است. دمای هوای این روز نیز در سردترین ساعت به صفر درجه و در گرمترین ساعت به 9 درجه بالای صفر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها