بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۷۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
فرماندار کرج گفت: افرادی که قصد شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا را دارند از هم‌اکنون نسبت به تهیه گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند تا در زمان ثبت‌نام به مشکل برنخورند.
تدبیر24 »«علی قنبر زمانی» امروز(سه‌شنبه سوم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران گفت: داوطلبان ثبت‌نام شوراهای شهر و روستا از هم‌اکنون باید نسبت به تهیه گواهی عدم سوءپیشینه خود اقدام لازم را به عمل آورند.

زمانی گفت: با توجه به این‌که انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور در ۲۹ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و بنا به صراحت قانونی بند 3 ذیل ماده 26 قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه کیفری از سوی داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمان ثبت نام که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، در هنگام ثبت نام الزامی است، به داوطلبین توصیه می‌شود از هم‌اکنون جهت اخذ این گواهی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه گواهی عدم سوءپیشینه برای همه  داوطلبین شوراهای اسلامی الزامی است و به‌علت تقارن ایام ثبت‌نام با روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی و زمان‌بر بودن دریافت گواهی، داوطلبین باید سریع‌تر نسبت به دریافت این گواهی از اداره تشخیص هویت مأموران انتظامی شهرستان کرج اقدام کنند.

فرماندار کرج با بیان این‌که زمان ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۰ اسفند اعلام شده است، گفت: تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن ۲۵ سال تمام، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه، ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم از خدمت برای مردان و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد در هنگام ثبـت نام، از دیگر شرایط داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی در خصوص شرایط تحصیلی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای شورای روستاهای تا ۲۰۰ خانوار و داشتن مدرک دیپلم برای شورای روسـتاهای بالای ۲۰۰ خانوار، داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم یا معادل آن برای شورای شهرهای تا ۲۰ هزار نفر جمعیت و داشـتن حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن برای شورای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت شرایط تحصیلی داوطلبین شوراهای اسلامی شهر وروستا بیان شده است.

زمانی یادآور شد: کسانی که در دوره‌های قبل عضو شورا بوده انـد بـه شـرطی کـه در همـان محـل کاندیـدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها