بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۷۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
یوونتوس موفق شد مقابل پورتو 10 نفره به برتری برسد و سویا هم شاگردان رانیری را با شکست بدرقه کرد.

تدبیر24 » به گزارش  فارس، در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو پرتغال در ورزشگاه دراگائو میزبان یوونتوس بود که بانوی پیر ایتالیا موفق شد با 2 گل به پیروزی برسد.

در این دیدار الکس تیس بازیکن برزیلی پورتو دو بار پشت‌سر هم در دقایق 25 و 26 خطا کرد تا دو کارت زرد بگیرد و تیم میزبان 10 نفره شود.

بانوی پیر نتوانست در نیمه اول به گل برسد اما در نیمه دوم با توجه به خسته شدن بازیکنان پورتو که درهم ریخته نشان می‌دادند دو گل به ثمر رساند.

پیاسا در دقیقه 72 و دنی آلوس در دقیقه 74 دروازه کاسیاس را باز کردند.

 

در دیگر دیدار برگزار شده، سویا در ورزشگاه سانچس پیسخوان از شاگردان رانیری پذیرایی کرد و موفق شد در یک بازی برتر و در دیداری تماشایی با نتیجه دو بر یک به برتری برسد.

 

پابلو سارابیا در دقیقه 25 و کورآ در دقیقه 62 برای سویا گلزنی کردند و جیمی واردی هم در دقیقه 73 برای لستر گل زد تا روباه‌ها برای دیدار برگشت امیدوار شوند.

سویا در این بازی موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد که کسپر اشمایکل دروازه‌بان آبی‌های کینگ پاور بارها مانع از باز شدن دروازه شد.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: لیگ ، قهرمانی ، اروپا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها