بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
کسب دو مدال برنز نتیجه‌ای نبود که از دوچرخه سواری ایران در مسابقات جاده قهرمانی آسیا انتظار می رفت و عملکرد ضعیف ایران در بخش جاده بسیار چشم گیر بود.
تدبیر24 » مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین برگزار شد و در پایان سهم ایران تنها دو مدال برنز بود. وجود رکابزنان شاخص در ترکیب تیم‌ ‌ملی این تصور را به وجود آورد که ایران در بحرین می تواند مدال های بیشتر و البته خوش رنگ تری را نسبت به سال 2016 (یک طلا، یک نقره و دو برنز) به دست آورد اما بر خلاف تصورات مردان رکابزن ایران خوب عمل نکردند و فقط امیر حسین جمشیدیان و محمد گنج خانلو باعث شدند تیم‌ ‌ملی دست خالی از مسابقات بر نگردد.

در ماده تایم تریل انفرادی سال گذشته ایران توانست یک نقره در رده جوانان و یک برنز در رده بزرگسالان کسب کند اما امسال هیچ مدالی در این ماده برای ایران به دست نیامد و مقام های دهم و یازدهم حاصل کار رکابزنان بود.

در استقامت جاده هم شرایط اصلا خوب پیش نرفت و خبری از کسب مدال طلا و نقره نبود. ایران در سال 2016 و در رده امید صاحب یک مدال طلا و یک برنز توسط مهدی رجبی و محمد گنج خانلو شد. امسال رجبی به مسابقات اعزام نشد، گنج خانلو هم مدال برنز خود را دوباره تکرار کرد.

امیر حسین جمشیدیان هم این روزها به یکی از مهره های اصلی تیم ملی جوانان تبدیل شده است، توانست مدال برنز بگیرد تا نتیجه‌ سال گذشته خود را در این ماده جبران کرده باشد.

اما رکابزنان بزرگسال مانند سال 2016 در کسب مدال ناکام بودند و محمد رجبلو با قرار گرفتن در رده نهم بهترین عملکرد را در میان رکابزنان ایران داشت.

 نکته قابل توجه دیگری که در مسابقات بحرین رخ داد افزایش تعداد ملی‌پوشانی است که نتوانستند مسابقه را به پایان برسانند. چهار رکابزن از خط پایان نگذشتند که شاخص‌ترین چهره میان آنها میرصمد پورسیدی، رکابزن المپیکی ایران بود. ابراهیم حاجی زاده، مهدی عبادالهی، رکانی دیگر نفراتی هستند که مسابقه استقامت جاده را به پایان نرساندند.

البته ایران در بخش بانوان پیشرفت هایی هم داشت به طوری که سمیه یزدانی در استقامت جاده بزرگسالان توانست مسابقه را به پایان برساند و پرستو باستی هم در همین ماده و در رده زیر 23 سال پانزدهم شد که با توجه به نتایج سال گذشته پیشرفت چشمگیری محسوب می‌شود.

در بخش بانوان هم رکابزنانی بودند که به خط پایان نرسیدند به طوری فروزان عبداللهی و زینب ساسانیان از خط پایان عبور نکردند.

تیم‌ ‌ملی دوچرخه‌سواری نتیجه‌ خوبی که در مسابقات پیست قهرمانی آسیا گرفت را نتوانست در جاده هم ادامه‌ دهد و کسب دو مدال برنز نتیجه‌ قابل قبولی برای ایران که همیشه در بخش جاده مدعی بوده، محسوب نمی‌شود  و این وظیفه فدراسیون است بررسی داشته باشد تا مشخص شود کجای کار ایراد داشته که رکابزنان نتوانستند انتظارات را در رقابت با حریفان قزاق، کره ، هنگ کنگ و ژاپنی خود برآورده کنند.

نتایج سال 2017

تایم تریل انفرادی

جوانان: ابراهیم حاجی زاده مقام دهم

امید: محمد گنج خانلو مقام یازدهم

بزرگسالان : میر صمد پورسیدی مقام یازدهم

بانوان : پرستو باستی مقام هشتم، سمیه یزدانی مقام دوازدهم

استقامت جاده

جوانان: امیر حسین جمشیدیان مدال برنز، آیدین علیاری مقام چهاردهم، ابراهیم حاجی زاده مسابقه را به پایان نرساند.

امید: محمد گنج خانلو مدال برنز، پوریا حسینی مقام بیست و چهارم، مهدی عبادالهی و رکانی مسابقه را به پایان نرساندند.

بزرگسالان: محمد رجبلو مقام نهم، بهنام آرین مقام بیست و سوم، بهنام خسروشاهی مقام سیو هشتم ، میر صمد پورسیدی مسابقه را به پایان نرساند.

بانوان: سمیه یزدانی مقام سی و یکم، پرستو باستی مقام پانزدهم، فروزان عبدالهی و زینب ساسانیان مسابقه را به پایان نرساندند.

 نتایج سال 2016

تایم تریل انفرادی

جوانان: جمشیدیان نقره

امید: محمد چایچی مقام ششم

بزرگسالان: علیرضا حقی برنز

بانوان: مریم جلالیه مقام دهم

استقامت جاده

جوانان: حسینی مقام یازدهم، جمشیدیان و حاجی زاده مسابقه را به پایان نرساندند.

 امید: مهدی رجبی طلا، گنج خانلو برنز، چایچی مقام نهم

بزرگسالان: میزبانی مقام هفتم، پورسیدی مقام دهم، کاظمی مقام یازدهم

بانوان: مریم جلالیه  و فروزان عبداللهی مسابقه را به پایان نرساندند.
برچسب ها: مسابقه ، ایران ، دوچرخه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها