بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ادبیات سیاسی رایج برخی تریبون ها در شان ملت نیست.
تدبیر24 »علی نجفی خوشرودی در تذکری در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس عنوان کرد: این روزها ادبیات سیاسی رایج در برخی تریبون ها در شان ملت و خانه ملت نیست. نزدیک شدن به انتخابات و تمسک به موضوعات سیاسی و انتخاباتی نبایستی به زیر سوال بردن دستاوردهای نظام و دولت منجر شود.

او ادامه داد: امروز به گونه‌ای سخن می گویند که مصداق بر شاخه نشستن و بن بریدن است.

این نماینده مجلس به سایر نمایندگان مجلس و دولت نیز تذکر داد: 10 ماه است که از فعالیت این مجلس گذشته و چهار مساله اساسی شامل معیشت و اشتغال، فساد، آسیب های اجتماعی و محیط زیست در کشور داریم. شایسته است به جای انبوه دستورالعمل‌ها، لوایح و طرح ها همه توان و وقت و توجه صرف این چهار موضوع اساسی باشد و با اولویت در دستور کار قوای سه گانه قرار گیرد.

نجفی در ادامه متذکر شد: با توجه به انتشار اخباری مبنی بر استخدام 4 هزار و 200 نفر در حوزه شهرداری تهران، در راستای به وجود آوردن فرصت برابر برای همه شهروندان درخواست دارم نهادهای ذیربط برای ورود به این مساله اهتمام بورزند.

نماینده بابل درباره ضعف مدیریت شهرستان بابل و برخی تصمیمات محفلی و سیاسی به وزیر کشور تذکر داد.

برچسب ها: سیاست ، تریبون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها