بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
چاووش‌اوغلو:
وزیر امور خارجه ترکیه با اشاره به لغو برخی از گردهمایی‌های کمپین آری در آلمان و هلند گفت: علی رغم تمام کارشکنی‌ها با هموطنانمان در خارج از کشور دیدار خواهیم کرد.
تدبیر24 »مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفت: در ۱۶ آوریل به یک حزب رای داده نخواهد شد بلکه در این رفراندوم مردم ترکیه درباره آینده کشور تصمیم خواهند گرفت.

وی با اشاره به لغو گردهمایی کمپین آری در هلند گفت: دیگر مشخص نیست اروپا به کدام سمت می‌رود. ارزش‌های اروپا مبنی بر دموکراسی، حقوق بشر و آزادی چگونه خواهد شد. شما بر این باور بودید که اروپا دارای ارزش‌های مشترک است. اما اکنون اروپا به سمت یک پرتگاه حرکت می‌کند. نزدیک به ۱۰ سال است که ما به اروپا هشدار می‌دهیم.

چاووش‌اوغلو در ادامه اظهاراتش نسبت به رشد احزاب افراط گرا و راست‌گرا در اروپا هشدار داد و گفت: دیگر اروپا به سمت پوپولیسم حرکت می‌کند. اگر اروپا نتواند بر روی پاهای خود بایستد در این صورت به دوران قبل از جنگ جهانی دوم حرکت خواهد کرد.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: لغو گردهمایی‌های دولت آنکارا برای دیدار با هموطنان ترکیه در خارج از کشور غیرقابل قبول است. ما تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد و در این باره از هیچکس ترسی نداریم.

برچسب ها: اوغلو ، اروپا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها