بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن از پیشرفت 96 درصدی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد.
تدبیر24 » امید محمدی مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه 313 هزار و 263 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به پایان رسیده ، گفت: سهمیه ساخت  مسکن مهر در کشور 347 هزار واحد بوده که 12 هزار واحد در طول ساخت یا تسویه حساب کرده اند و یا انصراف داده‌اند. 
 
وی افزود: در مجموع 335 هزار واحد مسکن مهر در کل کشور که معادل 93 و نیم درصد است به اتمام و از این تعداد 305 هزار و 978 واحد به بهره برداری رسیده است.
 
محمدی یادآور شد: حدود 7 هزار و 400 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر باقی مانده که به دلیل نداشتن خدمات روبنایی  نیمه کاره رها شده است.
 
وی یادآور شد: 286 هزار و 450 واحد معادل 85 درصد بصورت اقساطی فروخته شده و در حال حاضر 455 واحد  مسکن مهر در کل کشور معادل 52 درصد به اتمام رسیده و تعداد زیادی از واحدها در سه ماه اول سال به بهره برداری می رسد.
 
مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن اظهار داشت: 80 هزار و 400 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بدون متقاضی هستند که همین موضوع برای پیمانکاران مشکل ساز شده است.
 
محمدی در پایان به سهمیه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان تهران اشاره کرد و افزود: 38 هزار و 400 واحد مسکن مهر سهمیه این استان بوده که حدود 30 هزارو 853 معادل 80 درصد به اتمام رسیده است.
برچسب ها: مسکن مهر ، کشور ، شهر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها