بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
‌مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به اینکه قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری قابل جبران نیست، گفت: در بحث فرهنگی برای برخورد با این حرکات حادثه ساز باید اقدام جدی صورت گیرد.
تدبیر24 »محمدحسن ارداقیان ‌در جمع تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان اظهار کرد: نتیجه و عواقب حوادث چهارشنبه سوری به دستگاه‌های خدمت رسانی از جمله دانشگاه علوم پزشکی قزوین، شهرداری و مرکز فوریت‌های پزشکی برمی‌گردد و باید فکری برای چهارشنبه آخر سال کرد تا بتوان از بار این حوادث کاهش داد.


وی افزود: صدمات جسمی از یک طرف و صدمات عاطفی، روحی و روانی از طرف دیگر جامعه را تحت تأثیر قرار داده و باعث معلولیت‌های فراوانی در جامعه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تأکید کرد: حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه سوری سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ رشد قابل توجهی داشته است و آگاه سازی جوانان و نوجوانان بخصوص در طی سال تحصیلی می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

۳۵ دستگاه خودرو آتش نشانی و ۱۶۰ نیرو آماده باش هستند


ابوالفضل ذولقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین در این جلسه اظهار کرد: در هفته آخر سال و به مناسبت چهارشنبه سوری ۳۵ دستگاه خودرو آتش نشانی و ۱۶۰ نیروی کارآمد در حالت آماده باش هستند.

 وی با اشاره به اینکه پنج خودرو در سطح شهر به صورت نامحسوس انجام وظیفه خواهند کرد گفت: ۲۵۰ گرم مواد منفجره می‌تواند به طور کامل یک ساختمان ۸۰ متری را تخریب کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، ادامه داد: علاوه بر خدماتی که مسئولان و دست اندرکاران باید انجام دهند، مردم نیز لازم است با  مشارکت و همکاری خود  در کاهش حوادث نقش خود را ایفا کنند.

ذوالقدر گفت: عده زیادی از کسانی که در حوادث چهارشنبه سوری آسیب دیده یا فوت می کنند ممکن است در آینده از فرهیختگان و افراد نخبه ی کشوری باشند که در این مراسم نابه هنجار استعدادهای آنهاشکوفان نخواهد شد.
 

رادیو شهر در خدمت دستگاه های ذیربط


مرادی جانشین روابط عمومی شهرداری قزوین اعلام کرد: رادیو شهر با امکان ضبط برنامه به صورت جداگانه، روزانه نیم ساعت در اختیار شهرداری است و با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری شهرداری می‌تواند یک هفته آینده را در اختیار دستگاه های ذیربط قرار داده تا برای اطلاع رسانی و آموزش همگانی برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری از آن استفاده کند.
 

مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی آماده است


ادهمی مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی اعلام کرد: این مرکز برای مراسم چهارشنبه سوری کاملا آماده بوده و بخش‌های اورژانس، سوختگی و اتاق عمل در این مدت برای رسیدگی به مصدومان و مجروحان آمادگی کامل دارد.
 

دانش آموزان میثاق نامه امضا کردند


 خدایاری روابط عمومی آموزش و پرورش نیز در این جلسه اعلام کرد: در بعضی از مدارس دانش آموزان میثاق نامهای امضا کردند که چهارشنبه ایمن را سپری کنند.

 وی افزود: در حال حاضر فرهنگ سازی به شعار تبدیل شده و هیچ اقدام عملی صورت نمی‌گیرد و در این بخش آموزش پرورش به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: صدا و سیما در این بین نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، بنابراین باید جلسات آموزشی در طی سال برنامه‌ریزی و اجرا شود تا فرهنگ مناسب جایگزین شود.
 

جوانان و نوجوانان بیشترین گروه آسیب دیده در چهارشنبه سوری


شیشه گرها کارشناس روابط عمومی استانداری با اشاره به اینکه در مراسم چهارشنبه سوری جوانان و نوجوانان بیشترین گروه آسیب دیده را به خود اختصاص می‌دهند گفت: ما شاهد هستیم که این سنت خوب قدیمی به یک معضل خطرناک تبدیل شده و سلامت خانواده و جامعه را به خطر انداخته است.

وی افزود: راه اندازی نمایشگاه عکس و پخش کلیپ های آموزشی در مدارس و یا از طریق فضای مجازی می توانند بیشترین تاثیر فرهنگ سازی را در قشر جوان ایجاد نماید که برنامه ریزی برای این مسئله باید به طور مستمر و در زمانی طولانی انجام شود.

درپایان این جلسه هماهنگی که با مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش، شهرداری، صدا و سیما، آتش نشانی، استانداری و مدیر مرکزEOC دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سالن جلسات مرکز مدیریتEOC برگزار شد، جمع بندی اقداماتی که باید با همکاری هم صورت گیرد، انجام شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها