بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
سفیرفرانسه در آمریکا:
'ژرارد اَراد' (Gérard Araud) سفیر فرانسه در آمریکا در مصاحبه با 'سی ان ان' پیروزی 'مارین لوپن' درانتخابات فرانسه را یک فاجعه سیاسی و پایان اتحادیه اروپا دانست.
تدبیر24 »سفیر فرانسه در ویژه برنامه 'جی.پی.اس'سی ان ان در اظهار نظری درخصوص انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و احتمال پیروزی مارین لوپن درآن گفت: از منظر دیپلماتیک، می توانم بگویم که درکل یک فاجعه خواهد بود.
اَراد بااشاره به قصد لوپن برای خروج از اتحادیه اروپا در صورت پیروزی درانتخابات ریاست جمهوری فرانسه به سی ان ان گفت:صریح بگویم خروج فرانسه از اتحادیه اروپا، پایان اتحادیه اروپا و منطقه پولی یورو است.
سفیرفرانسه درآمریکا به این نکته اشاره کرد که نتایج انتخابات فرانسه می تواند عواقب تکاندهنده سیاسی و اقتصادی در غرب و جهان در بر داشته باشد. اتحادیه اروپا بدون فرانسه معنایی ندارد و این همچنین به معنی از هم پاشیدن (پول واحد) یورو و بحران مالی است که عواقب جهانی را به همراه خواهد داشت. 
به گزارش ایرنا، 'مارین لوپن' رهبر حزب جبهه ملی فرانسه یکی از اصلی ترین نامزد های انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به شمار می رود؛ وی که متعاقب پیروزی دونالد ترامپ به او تبریک گفت، وعده داده است در صورتی که در انتخابات پیروز شود روند خروج کشورش از اتحادیه اروپا را همانند انگلیس دنبال کند. 
انتخابات ریاست جمهوری فرانسه 23 آوریل برابر با سوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
دراین دور از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با توجه به انصراف 'فرانسوا اولاند' رئیس جمهوری کنونی فرانسه از نامزدی دوباره، 'امانوئل مکرون' نامزد مستقل، مارین لوپن از حزب راست جبهه ملی، 'فرانسوا فیون' نامزد حزب جمهوریخواه، 'بنوا آمون' سوسیالیست و 'ژان لوک ملانشون' به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
رئیس جمهوری فرانسه هر پنج سال یکبار و با رای مستقیم مردم انتخاب می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها