بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۷۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از احتمال حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اطلاعی ندارم.

تدبیر24 »آیت الله سید احمد خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، افزود: من درباره حضور یا عدم حضور آقای رييسی در انتخابات هیچ گونه اظهار نظری نمی کنم و قصد ورود به این موضوع را ندارم.


به گزارش ایسنا، نخستین بار در اواخر سال گذشته نام سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ در لیست کاندیداهای مورد نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) قرار گرفت که بلافاصله با واکنش دفتر وی مبنی بر اینکه «آیت الله رئیسی خدمت به زائران امام رضا (ع) را به ورود در مسائل سیاسی ترجیح می دهد» رو به رو شد اما پس از آن با افزایش حمایت‌های برخی شخصیت های سیاسی اصولگرا و دعوت جمعی از تشکل های دانشجویی جناح راست برای حضور رئیسی در انتخابات سال آینده بار دیگر موضوع کاندیداتوری تولیت آستان قدس رضوی مطرح شده است.

قرار است با برگزاری مجمع ملی دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح روز پنجشنبه، ۱۷ فروردین ماه و گزینش پنج کاندیدای برتر این جبهه، تکلیف حضور رئیسی که تاکنون هیچ واکنش مستقیمی نسبت به حضور یافتنش در انتخابات نداشته و ظاهراً نزدیکانش هم اطلاعی از تصمیم گیری نهایی وی ندارند، مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها