بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۷۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
رئیس اداره نظارت بر امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: یک قطعه جغد توسط دوست‌دار محیط زیست زنجانی تحویل اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان زنجان شد.

تدبیر24 »علی قرچه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آقای محبی ساکن شهر زنجان بوده که چند روز پیش در محل کار خود متوجه حضور یک قطعه جغد که بر اثر برخورد با خودروهای عبوری از ناحیه بال دچار مشکل بوده را به منزل مسکونی خود انتقال داده و بعد از چند روز نگه‌داری و تیمار در محیط منزل تصمیم به تحویل آن به اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان گرفته است.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ادامه داد: این پرنده پس از تیمار و اطمینان از صحت سلامتی و قدرت پرواز در زیستگاه اصلی خود رهاسازی خواهد شد.

وی از همراهی بیشتر مردم با این ارگان جهت نگه‌داری از حیات‌وحش خبر داد و گفت: افزایش همکاری مردم عاملی در حفاظت بهتر از محیط زیست استان شده است.

این مسئول اظهار کرد: در هفته‌های گذشته شاهد رهاسازی حیواناتی در محیط طبیعی خود بودیم که عامل این رهاسازی خود مردم بودند و این نشان می‌دهد که جامعه به اهمیت این ذخایر پی برده و در راه درستی گام بر می‌دارد.

وی، نقش سازمان‌های مردم‌نهاد را در این رابطه حائز اهمیت دانست و افزود: با همکاری اعضا این گروه‌ها و همچنین ترویج مفاهیم زیست‌محیطی از سوی این افراد در سطح جامعه شاهد این هستیم که خود شهروندان تمایل دارند که با ما در حفظ محیط زیست همراهی کنند، هر چند باید چنین اقداماتی افزایش یافته و به همه سطوح جامعه تسری یابد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها