بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
بادامچی:
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قضاوت ها منصف باشیم گفت: کشور در شرایطی تحویل دولت یازدهم شد که بسیاری از بنگاه های اقتصادی ورشکسته و صندوق های مالی در افول بودند و دولت توانست کشور را از این شرایط خارج کرده و به سمت رونق حرکت دهد اگر چه هنوز کارهای زیادی باید انجام شود.
تدبیر24 »محمد رضا بادامچی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دولت یازدهم کشور را در شرایطی بحرانی و ناملایم در اختیار گرفت افزود: تلاش دولت یازدهم به رغم مشکلات زیرساختی و اساسی اقتصادی که وجود داشت باعت ایجاد چشم انداز روشنی برای اقتصاد کشور شده است.
وی اظهار کرد: دولت با تمام توان و با تدبیری که به کار گرفت موفق شد کشور را از شرایط بغرنج و پیچیده اقتصادی و چشم انداز مبهمی که وجود داشت نجات دهد و در صورت تداوم فعالیت دولت در دوره بعد اقتصاد کشور شکوفا می شود.
وی تاکید کرد: برای قضاوت در مورد عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی باید منصف باشیم و شرایط کشور را در سالهای اخیر در نظر گرفته و با در نظر گرفتن مشکلات و بنیه اقتصادی کشور به دولت یازدهم نمره بدهیم.
وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام 'اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال' از سوی رهبر معظم انقلاب آن را هوشمندانه و دلسوزانه بیان کرد و گفت: یکی از مهمترین معضلات و دغدغه های امروز کشور مشکل رونق تولید و ایجاد اشتغال ناشی از آن است که همه نهادها از جمله دولت باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.
بادامچی گفت: مجلس شورای اسلامی نیز برای تداوم سیاست اقتصاد مقاومتی جدی است و نمایندگان در جلسات ابتدایی سال 96 بر عزم جدی خود برای رفع موانع رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور تاکید کردند.
وی گفت: اقتصاد و رفع مشکلات آن یک مقوله فراگیر است و همه دستگاه های کشور در قوای مختلف از جمله اجراییه، مقننه و قضاییه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کرده و خود را با آن درگیر کنند.
بادامچی گفت: برنامه ریزی و بهره گیری از همه امکانات کشور راه تحقق اقتصاد مقاومتی است و همه باید دست به دست هم داده و هشدار رهبر معظم انقلاب را برای تحول اقتصادی درک کرده و عملیاتی کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها