بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
پیوستن بازیکن اخراجی پرسپولیس به یکی از تیم های اروپایی می تواند حسرت بزرگی برای سرخپوشان به همراه داشته باشد.
تدبیر24 »رامین رضاییان که بعد از قطعی شدن جدایی اش از پرسپولیس به دنبال حضور در فوتبال اروپا است، حاضر شده حتی تا یک میلیارد ضرر بدهد اما بتواند رضایت نامه خود را از این باشگاه بگیرد.

با اینکه پیشکسوتان و هواداران اکثرا با تصمیم برانکو برای اخراج این بازیکن ملی پوش موافق نبودند اما باشگاه مجبور شد به حرف سرمربی خود عمل کند و حالا دیگر قطعا جایی برای این بازیکن در پرسپولیس وجود ندارد. 

با این حال به نظر می رسد بحث پیوستن رضاییان به یکی از تیم های هلندی یا بلژیکی خیلی جدی است و در صورتی که در آینده ای نزدیک این اتفاق رخ دهد، قطعا پرسپولیسی ها به خاطر از دست دادن این بازیکن حسرت بیشتری می خورند.

شاید موفقیت رضاییان که این روزها در کمپ تیم ملی زیر نظر دستیاران کی روش تمرین می کند، در فوتبال اروپا بتواند شوک بزرگی به سرمربی کروات هم باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها