بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۷۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت تعامل و هم‌فکری میان مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: مدیران باید از نگاه سطحی و محدود به مسائل کشور پرهیز کنند.
تدبیر24 »به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، سید بیوک موسوی در نشست هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و بازرسی استانداری زنجان، اظهار کرد: باید مدیران با داشتن نگاهی عمیق به موضوعات استان، از منافع مردم دفاع کنند تا بتوانند نقش به‌سزایی در آینده کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همواره یار و مددکار یکدیگر و دولت بوده و نیز در مقابل مطالبات عمومی پاسخ‌گو باشند و در پیگیری و اجرایی کردن مصوبات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت علی‌رغم شرایط مالی نامناسب و کمبود اعتبارات، کارنامه درخشانی در توسعه اهداف خود دارد و با تدبیر و امید توانسته است در پیشبرد اهداف مورد نظر، گام‌های مطلوبی بردارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، به مسئولیت نظارت بر اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام از سوی شهرداری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: عدم پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای پروژه‌ها در سال‌های گذشته، موجب بروز برخی مشکلات در حوزه عمران شهری و اجرای پروژه‌های مهم و زیرساختی شده که امید است با فعالیت اعضای جدید شورای شهر، شاهد پیشرفت چشم‌گیر و قابل ملاحظه در این حوزه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در اردیبهشت‌ماه امسال تصریح کرد: باید زمینه مناسبی جهت برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم در استان و کشور فراهم شود.

موسوی افزود: منتخبین مردم در انتخابات باید بر اساس قانون اساسی همواره خود را در مقابل تحقق منویات مقام معظم رهبری و انتظارات مردم پاسخ‌گو بدانند.

این مسئول به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید ـ اشتغال» اشاره کرد وگفت: توسعه اشتغال در سال‌جاری باید بیش از گذشته مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت دستاوردهای مهمی در چهار سال گذشته داشته است، گفت: دولت یازدهم با وجود بسیاری از مشکلات و کمبودها به خوبی توانسته است اخلاق‌مداری و عقلانیت را در فرهنگ عمومی کشور نهادینه کند.

بهروز مهدوی اظهار کرد: با وجود فشارها و تخریب‌هایی که به دولت تحمیل شده است، دولت همواره مظلوم واقع شده و متاسفانه برخی در صدد تضعیف عملکرد چهار ساله آن هستند.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای دولت یازدهم، یادآور شد: اجرای نظام جامع سلامت در کشور، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و مسکن‌مهر، اجرای برنامه جامع مشترک (برجام)، افزایش صادرات نفتی کشور و کنترل تورم و بیکاری در حوزه اقتصادی، تنها بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید به‌شمار می‌آید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان تاکید کرد: مقایسه عملکرد چهار ساله دولت فعلی با عملکرد هشت ساله دولت‌های گذشته منصفانه نیست.

مهدوی همچنین تعداد ثبت‌نام کنندگان دوره پنجم انتخابات شورای شهر و روستا را 5083 نفر عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به تعداد ثبت‌نام کنندگان دوره چهارم 6 درصد رشد داشته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها