بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
پلیس فیلیپین روز سه شنبه اعلام کرد براثر انفجار چند بمب در یک جایگاه سوخت در جنوب این کشور دستکم هفت تن زخمی شدند.
تدبیر24 »تارنمای 'راپلر' به نقل از پلیس اعلام کرد این وسیله انفجاری توسعه داده شده دوشنبه شب بر روی بام یک جایگاه سوخت در شهر 'تاکورونگ' در جزیره 'میندانائو' که برای چند دهه شاهد فعالیت های تروریست های ابوسیاف و شورشیان کمونیست از یک سو و استقلال طلبان مسلمان از سوی دیگر است، پرتاب شد.
'رومئو گلاگو' سخنگوی پلیس منطقه گفت که براثر این انفجار 2 سرباز، سه پلیس و 2 شهروند پس از اینکه دومین انفجار دقایقی پس از بستن محل انفجار نخست رخ داد، زخمی شدند.
وی تصریح کرد که 2 متهم در ارتباط با این انفجارها بازداشت شده اند، اما تاکنون هویت آنها و همچنین دلیل انجام این اقدام مشخص نشده است.
این مقام پلیس فیلیپین افزود که در حال حاضر نمی توان این انفجار را یک اقدام تروریستی معرفی کرد. با توجه به اینکه گروه های تروریستی مختلفی در این منطقه هستند، ما در حال بررسی زوایای مختلف این انفجار هستیم.
این مقام محلی پلیس فیلیپین تصریح کرد که شهرهای نزدیک محل حادثه مرکز فعالیت بسیاری از شورشیان کمونیست است که در فعالیت های شورشی خود تاکنون باعث مرگ بسیاری از افراد نظامی و غیرنظامی شده اند.
این انفجار در بخشی از جزیره 'میندانائو' رخ داد که استقلال طلبان مسلمان برای چند دهه با هدف کسب استقلال از دولت مرکزی این کشور در حال جنگ هستند.
جبهه آزایخواه اسلامی مورو که بزرگ ترین سازمان استقلال طلب اسلامی فیلیپین است، در حال انجام مذاکرات صلح با دولت مرکزی است، اما سایر گروه ها با اعلام بیعت با گروه ترویستی داعش به فعالیت های مستمر آدم ربایی و بمب گذاری خود ادامه می دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها