بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
بازرس کل پلیس مالزی روز سه شنبه اعلام کرد حدود 50 مالزیایی که با سفر به سوریه به گروه تروریستی داعش پیوسته اند در حال برنامه ریزی برای بازگشت به خانه هستند.
تدبیر24 »'خالد ابوبکر' بلندپایه ترین مقام پلیس مالزی در یک گردهمایی در دانشگاه ایالت صباح، گفت که 8 تن از این افراد به مالزی بازگشته اند و 49 تن دیگر در حال برنامه ریزی برای پیدا کردن راه به منظور بازگشت به خانه هستند.
وی اعلام کرد: برخی از این افراد زن بوده و شوهرانشان در سوریه کشته شده اند و با تروریست های دیگر ازدواج کرده اند و فرزندان آنها تحت مراقبت خانواده های دیگر نظامیان داعش درآمده اند.
مالزی تاکنون بیش از 250 تن را به اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرده و براساس آمار دولتی 95 مالزیایی به گروه داعش در سوریه پیوسته اند که از این تعداد 30 تن کشته و 8 تن دیگر پس از ورود به مالزی بازداشت شده اند.
بازرس کل پلیس مالزی، گفت: شبه نظامیان و گروه های دیگر مانند الاسلامیه در حال گسترش تفکرات و ایدئولوژی و آموزه های خود از طریق رسانه های اجتماعی هستند.
وی گفت که افراد و گروه هایی نیز از ایالت صباح به عنوان نقطه ترانزیت و جابجایی خود برای رفتن به کشورهای همسایه استفاده می کنند.
ایالت صباح در همسایگی جنوب فیلیپین قرار دارد که تروریست های ابوسیاف به عنوان وفادار به گروه تروریستی داعش فعالیت های تروریستی و آدم ربایی برای باج گیری در انجا انجام می دهند.
گروه تروریستی داعش از وفاداران خود در جنوب شرق آسیا خواسته است به جنوب فیلیپین رفته و به ابوسیاف بپیوندند و استفاده از سلاح را بیاموزند و در این مسیر از ایالت صباح و آب های ناامن منطقه استفاده می کنند.
خالد ابوبکر همچنین گفت که پلیس به مقامات مذهبی ایالت صباح توصیه کرده است فعالیت گروه های منحرف مانند 'میلاح ابراهیم' را که آموزه های خود را در صباح و ساراواک گسترش می دهند، ممنوع کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها