بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
سرباز بابلی که یک ماه از خدمتش مانده بود در سانحه رانندگی صبح امروز جان باخت.
تدبیر24 »مرگ تلخ سرباز بابلی , طی گزارش مردمی با مرکز دیسپچ سازمان اورژانس بابل مبنی بر انحراف پژو پارس و برخورد با تیر برق در جاده جدید بابل به آمل بین سپاه دانش و پلیس راه دهک بابل گزارش شد.

پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امین آباد را به محل حادثه اعزام کرد، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان پنج دقیقه در محل حادثه دلخراش حاضر شدند.

 


در این حادثه تصادف متاسفانه راننده ۱۹ ساله خودرو (سرباز بوده به گفته اطرافیانش یک ماه دیگر خدمت سربازی مقدسش به پایان می‌رسید) به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود.


تکنسین‌های اورژانس تلاش‌های فروانی برای احیا انجام دادند متاسفانه ثمری نداشت. با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که متاسفانه تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها