بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
اسرائیل:
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس به دنبال فریب و گمراهی جهان است اما هرگز موفق نخواهد شد.
تدبیر24 »بنیامین نتانیاهو،‌ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اعلام سند سیاسی جدید حماس مدعی شد که رهبر جنبش حماس هر روز به کشتار دسته جمعی یهودیان و نابودی اسرائیل دعوت می‌کند.

وی همچنین مدعی شد که واقعیت جنبش حماس آن است که تونل‌هایی را برای "اقدامات تروریستی" حفر می‌کند و هزاران موشک را به سمت غیرنظامیان اسرائیل پرتاب می‌کند و در مدارس و دانشگاه‌هایش آموزش می‌دهد که یهودیان "میمون و خوک" هستند.

حماس سند اصلی و سیاسی کلی را اعلام کرد و در بندهایش موافقت جنبش برای تشکیل کشور فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن ۱۹۶۷ میلادی را بدون در خطر انداختن کامل فلسطین آورده است.

خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی کنفرانسی مطبوعاتی خود در دوحه گفت که این سند  نمونه‌ای برای روی باز حماس از تعامل با واقعیت بدون لطمه زدن به آرمان‌هاست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها